حالت تاریک
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی تأکیدکرد؛

ضرورت تلاش زنان مسلمان برای‌احقاق حقوق زنان غزه

ضرورت تلاش زنان مسلمان برای‌احقاق حقوق زنان غزه

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خراسان جنوبی با ابراز تنفر از از سکوت مجامع اسلامی مدعی حمایت از فلسطین، گفت: زنان مسلمان باید در هر کشوری و هر نقطه‌ای از جهان با اتحاد خود برای احقاق حقوق زنان غزه تلاش کنند.

فهیمه زنگویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در تعرض به نوامیس مسلمانان در غزه گفت: مسئله غزه به عنوان یک جنگ جهانی و جنایت آخرالزمانی یهود صهیون بر علیه مسلمانان مسئله بسیار مهمی است به خصوص که نوک تیز پیکان کشتارها و ضربات از ابتدا به سمت کودکان و زنان بی‌آزار و بی‌گناه غزه بوده است.

وی تأکید کرد: در طول این جنگ جهانی چیزی که ما از زنان غزه دیدیم جز صبر و صلابت و بزرگی و عظمت روح آنان، نبوده و به راستی زن الگوی سوم انقلاب اسلامی را در غزه امروز می‌توان دید.

زنگویی ادامه داد: حالا باید در محکومیت جنایات وحشی‌ترین دشمن اسلام و بشریت در آخرالزمان چه گفت که بتواند گویای اوضاع امروز غزه باشد؟

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: دشمن امروز اسلام و مسلمانان در غزه اگر زن و کودکی را می‌کشد با عقیده و آرمان یهودی آخرالزمانی این کار را انجام می‌دهد، همانگونه که در کلیپ‌های فراوان سربازان یهودی این مطلب را دیده و شنیده‌ایم.

وی بیان کرد: امروز ما زنان مسلمان نیز قطعاً با همین دیدگاه آخرالزمانی و بر حسب تکلیف شیعی و آخرالزمانی خود، این حوادث وحشتناک و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه را محکوم می‌کنیم و از سکوت مجامع اسلامی و کشورهای مسلمان مدعی حمایت از فلسطین و حمایت از بشریت ابراز تنفر و برائت می‌کنیم. 

زنگویی با تأکید بر اینکه زنان مسلمان امروزه باید در هر کشوری و هر نقطه‌ای از جهان که هستند با اتحاد خود برای احقاق حقوق زنان مسلمان غزه تلاش کنند، افزود: باید این تلاش را جزو رسالت خود برای آزادی قدس شریف قلمداد کنیم.

به گفته وی؛ این تلاش‌ها می‌تواند به صورت پویش‌های مجازی وسیع جهانی و تحریم کالاهای یهودی، اعمال فشار بر حکومت‌های مسلمان حامی یهود و بخصوص حرکت‌ها و موج‌ها و هشتگ‌های زنانه در فضای مجازی، صورت گیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: بسیار مناسب است که ما زنان ایرانی بکوشیم تا در این حرکت جهانی، پیشرو و علمدار حمایت از زنان مسلمان غزه باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از