حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت جذب اعتبارات تملک تا پایان شهریور

ضرورت جذب اعتبارات تملک تا پایان شهریور

استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و مدیریت استان بر جذب اعتبارات تملک ۱۴۰۱ توسط مدیران تا پایان شهریور تأکید کرد.

به گزارش خاورستان، جواد قناعت روز دوشنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بر جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ توسط دستگاه‌های اجرایی استان در مهلت قانونی تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها تلاش کنند تا پایان شهریور ماه این اعتبارات جذب شود.

 وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی در جذب این اعتبارات عقب هستند، گفت: انتظار است در فرصت باقی‌مانده نسبت به جذب اعتبارات تملک سال ۱۴۰۱ اقدام کنند.

 قناعت ادامه داد: جذب اعتبارات یکی از موضوعات در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان است و در این زمینه تعارف نداریم، مبادا اعتبارات دستگاهی برگشت بخورد.

 استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم پیگیری‌های مجدانه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای سهم‌بری خراسان جنوبی از ردیف اعتبارات ملی در مرکز و وزارتخانه‌های مربوطه افزود: دستگاه‌ها باید نسبت به مبادله موافقت‌نامه‌ها اقدام کنند تا سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی باشیم و اجازه ندهند این مهم زمان‌بر شود.

 وی خواستار اعلام اسامی دستگاه‌های اجرایی که در مبادله موافقیت‌نامه‌ها کوتاهی کردند در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان شد.

 قناعت در پایان افزود: در خصوص طرح‌های پژوهشی که بتوان با آن بخشی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان را مرتفع کرد از ظرفیت مشاوران مجرب دانشگاهی و نخبگانی استفاده شود.

 پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاری با دستور کارهای «بررسی و تصویب مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه شهری، روستایی و عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست»، «بررسی و تصویب مصوبات کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری»، «بررسی و تصویب مصوبات کارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوری و نوآوری»، «بررسی موضوع واگذاری ساختمان‌های بلااستفاده مدرسه شهید مدنی و خوابگاه مدرسه با حفظ مالکیت به بخشداری سرداران شهرستان نهبندان» « توزیع پیشنهادی اعتبارات موضوع بیست و هفت صدم درصد از کل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده استان در سال ۱۴۰۲» برگزار شد.

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از