حالت تاریک

طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه گفت: طوفان الاقصی حرکتی تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در منطقه را درهم شکست.

مولوی سید احمد عبداللهی به خبرنگار خاورستان در رابطه با پیروزی نیروهای حماس و شکست اسرائیل گفت:حرکتی که از طرف حماس صورت گرفت در حقیقت انتقامی از جنایت‌ها و شرارت‌های صیهونیست‌ها بود که در ۸۰ سال گذشته انجام دادند.

 

وی ادامه داد: آن‌ها بارها به سرزمین‌های فلسطین تجاوز و این نقاط را بمباران کردند و مردم را به خاک و خون کشیدند این یک انتقام‌گیری بود که توسط حماس انجام شد و در اصل می‌توانیم بگوییم که هیمنه و شکوه صیهونیست‌ها و اسرائیل غاصب شکسته شد.

 

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه ادامه داد: اما متاسفانه عکس العملی که اسرائیلی‌ها نشان دادند بسیار درد منشانه و بی رحمانه است و تمام موازین و معیارهای انسانی را زیر پا گذاشتند و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را به خاک و خون کشاندند و غزه را بمباران کردند که از هر نظر توسط هر فرد عاقلی که دارای عقل سلیم باشد محکوم است.

 

به گفته مولوی امیدواریم به حمد خدا با این اتفاقی که افتاد جهان اسلام علیه صیهونیست‌ها متحد شوند و به یک نظریه واحد برسند و یک اقدام متحد انجام دهند تا بتوانند از مردم فلسطین دفاع کنند و دست اسرائیلی‌های خون آشام را از سر مردم مظلوم فلسطین کوتاه کنند.

 

مولوی عبداللهی ادامه داد: اسرائیلی‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که مقاومت به این صورت یک حرکتی را انجام دهد که این تعداد کشته و زخمی بدهند و تعدادی هم اسیر شوند آن‌ها غافلگیر شدند.

 

وی اظهار کرد: در حقیقت طوفان‌الاقصی یک پیروزی برای مسلمین به حساب می‌آید و یک امیدواری در دل مسلمانان ایجاد کرده است‌.

 

وی افزود: از طرف دیگر باید یک اقدام هماهنگ و منسجم علیه غاصبین صورت گیرد که دیگر از این جنایاتی که مرتکب می‌شوند دست بکشند و مردم مسلمان غزه و کناره‌های باختری را این گونه مظلومانه به خاک و خون نکشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از