حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

علمای اسلام شرارت‌های غرب را رسوا کردند

علمای اسلام شرارت‌های غرب را رسوا کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هرچه دشمن در جهت بی تفاوت کردن، بی غیرت کردن، تهدید، اعتیاد مردم و بی عفت کردن آنها گام بر می‌دارد اما این «زمان» سرّ آنها را با کمک روحانیون و علما باطل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در نشست با ائمه جمعه استان اظهار داشت: از ۵۰۰ سال گذشته استکبار برنامه‌هایی برای نابودی اسلام داشته است و کره زمین به دو نیمکره شرقی و غربی از کفر و شرک تقسیم شده  و بقیه به ناچار وابسته به شرق و یا غرب بودند و  هیچ پایگاهی برای اسلام نبود.

وی گفت: آیت الله خزعلی می فرماید در نوروز سال۱۳۴۲  دستگاه شاهنش علما را کشتند و طلبه‌ها را از بالای بام پرت کردند به معنی خاتمه دادن به تمامی نیروهای حامی دین بود.

وی با اشاره به بیانات آیت الله خزعلی گفت: در سال ۱۳۴۲ به دیدار امام رسیدیم و عرض شد استکبار مدرسه فیضیه قم را خراب و طلبه ها را قتل عام کردند و باید مدرسه بازسازی شود، گفت: امام راحل فرمودند که من برای تعمیر مدرسه نیامده‌اند، برای ساختن مسجد و حسینیه نیامده ام، من ماموریت دارم حکومت اسلامی تشکیل بدهم چرا که اسلام پایگاه ندارد.

وی ادامه داد: لوازم حکومت اسلامی بیداری جهانی بود و الان این اتفاق افتاده است، این پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی است که امروز همه کره زمین را در برگرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر چه استکبار رذالت و شرارت کند در جهان رسواتر می‌شود.

آیت الله عبادی ماموریت دیگر امام راحل را آماده‌سازی جهان برای ظهور حضرت مهدی(عج)  عنوان کرد و گفت: اولین ماموریت حکومت اسلامی شکل گرفت، دومین ماموریت بیداری جهانی در حال تحقق است و باید روحانیون این زمان و فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به کودک‌کشی‌ها و شرارت‌های دشمن در کشورهای مختلف، گفت: دشمن در شیوه‌های تبلیغاتی فوق تخصص دارد و در فضای مجازی و حقیقی تاثیرگذار هستند، اما خداوند این زمان را داده است؛ هرچه دشمن در جهت بی تفاوت کردن، بی‌غیرت کردن، تهدید و اعتیاد مردم و بی‌عفت کردن بانوان گام بردارد اما این زمان سرّ آنها را با کمک روحانیون باطل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با همه فضاهای شلوغ مجازی و حقیقی، جامعه جهانی و مردم بر خلاف حکومت‌هایشان حاضرند حرف اسلام را بشنوند.

آیت الله عبادی با اشاره به تهدیدها و زندانی کردن جوان‌ها در غرب به دنبال حمایت از فلسطین مظلوم، افزود: جوان ها در غرب هم فریاد انقلاب، عدالت را شنیده که همه اینها از برکت انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز حتی ما شاهد حضور بسیجی‌های فرانسه و اروپا هستیم، اگر این فصل آنچنان که باید صورت بگیرد، مسئله سوم (آمادگی جهان برای ظهور امام عصر(عج) از ذهن دور نیست چراکه بحث آمادگی است.

وی تصریح کرد: امروز امام مهدی(عج) برای ظهور منتظر آمادگی جهان است، این حرف ها ریشه قرآنی داشته و در نظرات صاحب نظران و عارفان  آمده است.

وی با بیان اینکه اسلام دین خدا برای نجات همه بشر است، گفت: امروز دشمن حالت انفعالی دارد و پیام اسلام در کشورهای غربی در مقابل حکومت‌های فاسد به صراحت بیان می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن به قدرت نظامی خود می بالید و خود را ارتش فنی چهارم جهان می‌دانست اما این سحر هم باطل شد، در وعده «صبح صادق» با اینکه از قبل به اسرائیل اخطار داده بودیم و آمریکا هم همراه با فرانسه، انگلیس و آلمان و ۲۳ کشور منطقه در مباحث پدافندی کمک اسرائیل کرده و آماده بودند اما کارشناسان می‌گویند ضربه ایران آنقدر فنی بود که از موانع ۳۰ کشور عبور کرد و از دشمن هیچ کاری ساخته نبود.

آیت الله عبادی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امنیت را حاصل کرده اند و زمانی که فرمانده ارشد نظام یک اشاره کند، کار تمام است، نیروهای مسلح ما هیمنه پوشالی اسرائیل را رسوا کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از