حالت تاریک
فرماندار فردوس:

عملیات سپاه قدرت پوشالی استکبار را مشخص کرد

عملیات سپاه قدرت پوشالی استکبار را مشخص کرد

فرماندار شهرستان فردوس گفت:عملیات غرور انگیز سپاه قدرت پوشالی استکبار را مشخص کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حسن روشن در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فردوس در سال ۱۴۰۳ ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید تهرانی مقدم گفت: فلسطین کلید رمز آلود فرج است و این گفته امام و رهبری با محو رژیم صهیونیستی محقق می شود.

وی با اشاره به تقویت ایمان و امید افزود: وظیفه همه ما این است که به آینده امیدوار باشیم و در راستای امید و تقویت جریان حق قدم برداریم .

به گفته وی وحدت کلمه و اتحاد کلمه از نکات کلیدی دیگر بیانات مقام معظم رهبری بود که باید تلاش کرد مسائل و اختلافات جزئی و سلیقه ای را با نگاه وحدت برطرف و در جهت پیشرفت شهرستان تلاش کنیم .

فرماندار فردوس با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در مراسمات مختلفی همچون راهپیمایی ۲۲بهمن ، انتخابات یازدهم اسفند، روز قدس و دیگر مراسمات و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مشارکت مردم، لازم است در راستای مسائل و مشکلات مردم تلاش کرده و توجه به مطالباتشان در اولویت امور مدیران قرار گیرد .

رئیس شورای اداری شهرستان اظهار کرد : با رفع موانع ، توجه به مهارت افزایی و برنامه‌های عملیاتی برای تحقق ابتکارات مردم و تحقق بخش اول شعار می‌توان موثر واقع شد

روشن تاکید کرد: اعتماد رهبری به دولت سیزدهم و تمجید این دولت برای ما مسئولین ، مسئولیت بیشتری را به همراه دارد .

وی افزود: باید طرح ها و پروژه‌هایی که در سال گذشته در سطح شهرستان آغاز شده امسال عملیاتی و به نتایج مطلوب برسد.

وی خاطرنشان کرد : اجلاسیه ملی شهدای جهادگر را در سیزدهم شهریور خواهیم داشت که همراهی مدیران را در اجرای هرچه باشکوه‌تر این اجلاسیه می‌طلبد. 

فرماندار فردوس گفت : برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی با طرح و برنامه و تعامل محقق می‌شود .

وی در پایان با بیان این مطلب که در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۲میلیون نفر از شهرستان فردوس عبور کرده‌اند، بیان داشت : ستاد خدمات سفر شهرستان فردوس امسال در ایام نوروز بخوبی توانست میزبانی خوبی برای مسافرین به همراه داشته باشد و رتبه خوبی در سطح استان کسب کند .

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از