حالت تاریک
فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران:

فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد‌جهان‌را مشخص‌می کند

فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد‌جهان‌را مشخص‌می کند

خزائی با بیان اینکه امروز نگاه جهانی به فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: فرمایشات رهبری راهبرد جهان را مشخص می‌کند.

به گزارش خاورستان، فریبرز خزائی فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز یک‌شنبه  در مراسم یادواره شهدای منتسب به بنیاد شهید خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نگاه جهان به فرمایشات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد جهان را مشخص می کند.

 وی با اشاره به این مهم که مقام معظم رهبری با کلام خود جهان و منطقه را متحول می کند، افزود: ایشان در سخت ترین شرایط با صبر و هدایت برگرفته از عنایات خداوند ملت را پیش بردند.

 خزائی تأکید کرد: جذب به رهبری و دین اسلام در کشورهای اروپایی و خاور دور باعث ترس و نگرانی فراوان دشمنان شده است.

 وی یادآور شد: با وجود هجمه های پیش رو اعم از فضای مجازی، شبکه های فارسی زبان و... بمباران فکری ایجاد شده، اگر نگاه ما به نگاه فرمایشات رهبری باشد مسیر با سهولت طی می شود.بن

 فرمانده مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به وصایای شهدا اشاره کرد و افزود: در وصایای شهدا علاوه بر تبعیت از ولی امر مسلمین، بر حفظ حجاب، پاکدامنی و ایمان به وفور تأکید شده که نشان از اهمیت موضوع دارد.

 خزائی با بیان اینکه مشکلات مدیریتی، اقتصادی و... بر کسی پوشیده نیست، گفت: این به آن معنا نیست که با یأس و ناامیدی به وظیفه خود عمل نکنیم.

 وی با اشاره به هجمه دشمنان بر خانواده و مادر خانواده، گفت: مادر با ایمان و متدین، فرزندان صالح و با جسارتی تربیت می کند و دشمن از طریق راه اندازی جنگ فرهنگی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود می باشد.

 این مقام مسئول تأکید کرد: دشمن متوجه شده با جنگ نظامی کار از پیش نمی برد و به همین علت برای غلبه بر ایمان و تقوی، به اضمحلال کشیدن خانواده را در دستور کار خود قرار داده است.

 وی با بیان اینکه دشمن به دنبال بی تفاوت جلوه دادن نسل فعلی بر موضوعات است، بر داشتن صبر و شکیبایی تأکید کرد و گفت: همه ما در برابر این هجمه دشمنان مسئول هستیم و امروز باید با خوشرویی به امربه معروف و نهی از منکر پرداخت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از