حالت تاریک
مدیرکل اتباع و مهاجرین استانداری خراسان‌جنوبی:

فعالیت‌های‌ فرهنگی و مذهبی مهاجرین حمایت می شود

فعالیت‌های‌ فرهنگی و مذهبی مهاجرین حمایت می شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین‌ استانداری خراسان جنوبی گفت:از فعالیت های ورزشی، مذهبی و فرهنگی مهاجرین استان در چارچوب قوانین و مقررات سازمان ملی مهاجرت استقبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،محسن صفایی در نشست جمعی از فعالان ورزشی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه است که میزبان مهاجرین افغانستانی است.

وی تصرح کرد: ایران و افغانستان دو کشور دارای دین و زبان مشترک می باشند و همین امر موجب اتحاد و برادری هر چه بیشتر بین دو ملت می گردد.

مدیرکل اتباع خارجی استانداری با تأکید بر اینکه ظرفیت فعالیت و اقدامات مؤثر در حوزه مهاجرین با همکاری هیأت های ورزشی ، مذهبی و فعالان اجتماعی فراهم است، اظهار داشت: این اقدامات نیازمند اتحاد و همدلی هرچه بیشتر جامعه میزبان و مهاجرین برای جلوگیری از هرگونه هراس افکنی بین دو ملت توسط دشمن و رسانه های معاند می باشد.

صفایی از اهداف اصلی این اداره کل را کمک به اجرای موفق فعالیت های مهاجرین در تمامی حوزه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری عنوان کرد.

در ادامه ورزشکاران با ارائه گزارشی از فعالیت های ورزشی خود از خدمات بیش از چهار دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر نموده و دولت ایران را حامی مستضعفان جهان اسلام دانستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از