حالت تاریک

قاچاق سوخت‌درمحور نهبندان بیرجند‌یک کشته برجا گذاشت

قاچاق سوخت‌درمحور نهبندان بیرجند‌یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد خودرو سواری حامل سوخت قاچاق با کامیون در محور نهبندان - بیرجند یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خاورستان،سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۶۴ محور نهبندان - بیرجند، بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه کامیون ایسوز یخچالدار با محموله ماهی برخورد کرده و دچار حریق شده‌اند که بر اثر این حادثه راننده پژو جان خود را از دست داده و راننده کامیون مجروح شده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناس پلیس انحراف به چپ خودرو سواری تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان با رعایت اصول ایمنی هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، جان خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند.

جاده‌های خراسان جنوبی در مجاورت مرزهای شرقی محل عبور سوخت قاچاق و جولان خودروهای شوتی است که با سرعت‌های بالا به ویژه در تاریکی هوا تردد می‌کنند و برای سایر وسایل نقلیه خطرساز هستند.

بنابر اعلام پلیس راه خراسان جنوبی در ۶ ماه نخست امسال ۱۷۶ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای کشته شدند که ۶۳ درصد متوفیان در شرق استان و یک چهارم در محور نهبندان است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از