حالت تاریک

قدردانی امام جمعه نهبندان از عملیات طوفان الاقصی

قدردانی امام جمعه نهبندان از عملیات طوفان الاقصی

امام جمعه شهرستان نهبندان در تقدیر از عملیات رزمندگان فلسطینی معروف به "طوفان الاقصی" دست به قلم شد.

به گزارش خاورستان حجت‌الاسلام احمد نجمی پور امام جمعه نهبندان با نوشتن پیام از عملیات رزمندگان فلسطینی معروف به طوفان الاقصی قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است : 

 بسم الله الرحمن الرحیم

"أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ"

از این عملیات بسیار بهت آور مظلومین فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس تقدیر می‌کنیم.

 

اسرائیل از آغاز حیات ننگین خودش در این مدت هفتاد و اندی سال همیشه نسبت به مظلومان جنایت روا داشته است. هر وجب از این زمین را که اشغال کردند با کشتار و قطعه قطعه کردن مردم بود.

مناخیم بگین نخست وزیر اسبق اسرائیل در خاطراتش می نویسد وقتی به روستایی حمله کردیم مردانشان را کشتیم مجروحینشان را در مسجد جمع کردیم و از تشنگی ناله می‌کردند و من با بلندگو میگفتم ادرار خودتان را بنوشید و بعد هم مسجد را منفجر کردیم.

چنین رژیمی که سلطه‌اش را با کشتار وسیع تثبیت کرده بود تا قبل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران فلسطینی‌ها هم نتوانسته بودند حرکت بایسته‌ای انجام دهند لذا در ۱۹۸۶ که اسرائیل به جنوب لبنان حمله کرد با نگاه به اینکه فلسطینی‌ها سفیر اسرائیل را در انگلستان ترور کرده‌اند وقتی قلعه شریف و نحر لیتانی و جنوب لبنان را گرفت فلسطینی‌ها فرار کردند و یکی از رهبران جهان عرب گفت کاری از دستتان ساخته نیست و خودکشی انقلابی کنید که نامتان در دنیا زنده بماند.

وضع این بود تا انقلاب ایران پیش آمد. در سال ۲۰۰۶ حزب الله لبنان با درس گرفتن از مکتب امام حسین علیه السلام حرکت عظیمی شروع کردند و در جنگ ۳۳ روزه پیروزی بزرگی مقابل صهیونیستها به دست آوردند و فلسطینی‌ها هم درس گرفتند که می‌توانند مقاومت کنند و امروز یکی از بهت آورترین عملیات‌هایی که شاید در طول حیات رژیم اشغالگر سابقه نداشت را انجام دادند و موقعیتشان را تثبیت کردند که اگر اراده داشته باشند به دستورات اسلام عمل کنند می توانند پیروزی نهایی را به دست آورند.

این عملیات برای آنان که منطقه را می شناسند، عملیات بسیار عجیب و بهت آوری بود. اسرائیل بین خودش و نوار غزه حصار عجیبی کشیده بود دوربین‌ها و سنسورها و منطقه‌ای که یک گنجشک زیر نظر بود اما این حرکت عظیم را از زمین، دریا و آسمان آغاز کردند و سه برابر منطقه نوار غزه را به تصرف گرفتند و مایه تقدیر و اعجاب است و توجه کنیم چرا دوستان رژیم صهیونیستی از مجسمه و تصویر شهید سلیمانی می‌ترسند امروز معلوم می شود که شهید سلیمانی چه کرده است.

نتیجه نبرد جبهه مقاومت، پیروزی بزرگی برای جهان اسلام  و تبلوری دیگر از نظم نوین جهانی است.

 حمله به اسرائیل شكستی بى سابقه برای ديوار امنيتى و اطلاعاتى این رژیم است.

 «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه».

امیدواریم مردم مظلوم فلسطین بتوانند با اتحاد و انسجام، عملیات های بزرگی علیه رژیم غاصب صهیونیستی رقم بزنند چرا که خداوند در قرآن وعده داده: "أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ".

 

 

               

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از