حالت تاریک
جانشین فرماندهی سپاه خراسان جنوبی:

عملیات طوفان الاقصی پیش‌دستانه بود

عملیات طوفان الاقصی پیش‌دستانه بود

جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: عملیات طوفان الاقصی از ابعاد مختلفی قابل توجه است یکی این که عملیات برخلاف دفعات قبل پیش‌دستانه بود.

 به گزارش خاورستان، سردار یوسفی در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان طبس در محل سالن میقات الرضا (ع) گفت: دومین نکته این بود که این ضربات در عرصه‌های مختلف انجام شد که موجب آن شد با کمترین هزینه‌ها بیشترین تلفات را از دشمن گرفته است و این عملیات برکات زیادی برای جبهه مقاومت داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مجمع بسیجیان باید موتور محرک و اتاق فکر پیش‌برنده مشکلات مردم در شهرستان باشد افزود: هدف ما از مجامع بسیج این است که نظام مسائل شهرستان را بتوانیم احصا و به دنبال رفع مشکلات مردم با توجه به اعتبارات محدود ما است که نتیجه آن باید جهاد امیدآفرینی در جامعه باشد.

به گفته سردار یوسفی، نقش‌آفرینی بسیج باید در سه بخش انجام شود اول احصا مشکلات مردم و در مرحله دوم مشخص کردن نهاد مسئول رسیدگی این مشکلات است که ممکن توسط خود بسیج این اقدامات انجام شود.

وی‌ ادامه داد: برخی اقدامات ممکن است توسط نهادهای مردمی انجام شود که کار بسیج بسیج کردن ظرفیت‌های مردمی در این زمینه‌هاست و برخی از اقدامات هم ممکن است توسط دولت صورت پذیرد که دسته‌بندی این مسئله توسط بسیج انجام می‌شود.

به گفته وی دبیرخانه مجمع مسئولیت پیگیری و تحقق پیشنهادات کارگروه‌ها را باید تا سال آینده که قرار است برگزار شود انجام دهد.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: حدود ۴۵ سال است که در دفاع مقدس بکار می‌بریم زیرا دشمنان قسم خورده ما روز و ماهی نیست که با اقدامات خصمانه خود به دنبال ضربه زدن به ماست.

به گفته سردار یوسفی، مهمترین بخشی که در یک سال گذشته اتفاق افتاده این است که دستگاه‌هاي مختلف پای کار آمدند مسئله جهاد تبیین بود که نتایج خوبی را برای ما به بار آورده است بنابراین ضمن اثر‌گذاری فریضه جهاد تبیین، نباید این مسئله قطع شود و کار باید با قوت ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: هر زمانی که یک اتفاق امنیتی می‌افتد علاوه بر مشکلاتی که برای کشور و استان بوجود می‌آورد برکاتی دارد که برای ما به ارمغان می‌آورد و یکی از این برکات نمایان شدن چهره نفاق گونه برخی افراد و چهره بود.

به گفته وی اقداماتی که با کشور عراق انجام شد در زمینه گروه‌های تروریستی بسیار موثر بود که این لانه تروریستی در این کشور از هم پاشید.

جانشین فرماندهی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: آیت الله رئیسی اقدامات خوبی را در عرصه بین‌المللی انجام داده و ایشان آبروی خود را در این زمینه به کف دست گرفته است و نگاه رای آوری را کنار گذاشته و به دنبال رفع مشکلات کشور به صورت زیربنایی هستند.

یوسفی افزود: در زمینه امنیتی تلاش‌هایمان از ورود سیم خاردار در دوران جنگ به جایی رسیده که کشورهای قدرتمند برای خرید تجهیزات نظامی از ما صف کشیده‌اند.

به گفته وی رعایت عدالت در ارائه خدمات، مسئله‌ای است که باید هم دستگاه‌های دولتی و هم بسیج راجع به این امر تمام تلاش خود را بکار ببندد و معنویت و امید دو کلید واژه مقام معظم رهبری برای پیروزی است که در این زمینه تاثیر بسزایی دارد. 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از