حالت تاریک
فرماندار خوسف تاکید کرد:

لزوم تبدیل خوسف به برند فرهنگی منطقه

لزوم تبدیل خوسف به برند فرهنگی منطقه

در دیدار فرماندار شهرستان خوسف با رئیس دانشگاه بیرجند بر توسعه همکاری های دوطرفه و تبدیل خوسف به برند فرهنگی منطقه تاکید شد.

به گزارش خاورستان؛ در دیدار فرماندار شهرستان خوسف با رئیس دانشگاه بیرجند بر توسعه همکاری های دو جانبه و از استفاده از توان و تجربه علمی دانشگاه در جهت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های شهرستان خوسف تأکید شد.

 سید علی حسینی فرماندار شهرستان خوسف در این دیدار با بیان اینکه شهرستان خوسف صاحب ظرفیت های بی نظیری در حوزه های مختلف فرهنگی و علمی و هم چنین بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامپروری، گردشگری و... است، گفت : می توان با تفاهم با ظرفیت های بسیار خوب دانشگاهی استان، بسیاری از این پتانسیل های بالقوه شهرستان را فعال نمود.

وی بابیان اینکه شعار دانشگاه مهارت آموزی، کار آفرینی و ارتباط با جامعه است، تصریح کرد: دانشگاه بای با دستگاه های مختلف تعاملات خوبی داشته باشد و می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال ایفاء نماید.

حسینی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوب دانشگاه، خواستار تعامل با دانشگاه در خصوص استفاده از این ظرفیت ها در مباحث کاربردی از جمله توسعه و ترویج کشاورزی نوین، افزایش فعالیت های صنعتی و معدنی و برگزاری مشترک رویدادهای فرهنگی و علمی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خوسف با بیان اینکه دانشگاه بیرجند برند علمی استان است، افزود : خواستار همکاری دو جانبه و استفاده از ظرفیت های مختلف دانشگاه برای تحولات اساسی و تبدیل خوسف به برند فرهنگی منطقه هستیم.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از