حالت تاریک
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی:

لزوم رعایت مشی شهید رئیسی در تبلیغات انتخاباتی

لزوم رعایت مشی شهید رئیسی در تبلیغات انتخاباتی

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم رعایت مشی شهید رئیسی در تبلیغات و مناظرات انتخاباتی، گفت: دامن زدن به اختلافات و طرح بعضی مسائل بی‌اساس و فرافکنی در انظار مردم و رسانه، به‌هیچ‌وجه جایز نیست.

محمد شبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و لزوم انتخاب رئیس‌جمهوری با مشی شهید رئیسی و رجایی اظهارکرد: شهیدان رئیسی و رجایی به‌عنوان شهدای راه خدمت به مردم ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ انسان‌هایی از جنس خدا و رهرو واقعی ائمه معصومین بودند که از خود مکتب اسلامگرایی توام با مردم و توجه به باور‌ها، ارزش‌ها و اعتقادات و مطیع ولی‌فقیه زمان خود را به یادگار گذاشتند و امروز به یک اسوه و الگوی مدیریت حکمرانی اسلامی تبدیل شده‌اند.
وی افزود: آن عالی‌مقامان در پرتو نور انقلاب اسلامی در یک بستر شهدایی رشد کرده بوده و به تعالیم اسلام پایبند و مقید بودند. آنها درنیل به اهداف متعالی جمهوریت و اسلامیت کشور ایران با محور قرار دادن مردم و تبعیت مطلق از امامین انقلاب اسلامی قاطع بودند و در این مسیر الهی خستگی برایشان مفهومی نداشت.
شبانی با بیان اینکه این شهیدان مجاهدان فی سبیل الله واقعی راه حق بودند، از دشمنان اسلام هیچ هراسی نداشتند و اقتدار ایران را در نظام بین‌الملل حفظ کردند، گفت: نتیجه این مجاهدت‌ها این شده که امروز در عرصه‌ی جهانی؛ لرزه بر هیمنه پوشالی دشمنان ایران افتاده است که این ترس و نگرانی از تداوم راه شهید رئیسی و رجایی در پناه امام عصر (عج) است و در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور حداکثری مردم مصداق واقعی پیروزی حق بر باطل خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه رشد و تعالی آیت‌الله رییسی در سایه‌ی رهبری بود و ولایت‌مداری در وجود ایشان موج می‌زد، اظهارکرد: این شهید بزرگوار نگاه انتزاعی به مسایل نداشت، بلکه نگاهش نگاهی مسیله محور به امور بود، مردم و درد مردم برای این شخصیت‌ فرا انسانی در اولویت بود و این یعنی دغدغه‌مندی یک رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ادامه داد: سفر‌های شهید رئیسی به خراسان جنوبی به‌عنوان رییس جمهور و نماینده مردم این استان در چند دوره مجلس خبرگان رهبری و مانوس شدن با مردم و درک مشکلات آنها برپایه یک شناخت دقیق، مایه‌ی خیر و برکت بسیار زیادی برای استان ما و محبوبیت والای ایشان در میان مردم شده بود که باید اعتراف کرد که حضور این شخصیت در استان؛ یک ارزش و غنیمت بسیار بزرگ و نعمت الهی بود که خدمات بسیار گرانقدری در طول تاریخ و سبقه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این مرز و بوم رقم خورد.
شبانی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و حساسیت انتخاب رئیس‌جمهور برای ادامه مسیر خدمت و پیشرفت، اظهارکرد: خروج از ریل پیشرفت و بازگشت به جریان غربگرایی برای کشور ایران بسیار خطرناک است، اما با این مکتب شهدایی رئیسی و خلق مدل و مکتب این شهید جای هیچ نگرانی نیست.
او افزود: ما این را می‌دانیم که به فرمایش شهید والا مقام سردار دل‌ها قاسم سلیمانی؛ ایران حرم و اینجا کشور امام زمان (عج) است و مدل انتخابات ریاست‌جمهوری این بار با ذهنیت آماده مردم و برخواسته از قلوب آنها که در تشییع میلیونی پیکر مطهر شهدای خدمت تبدیل به یک حماسه و مشت محکمی بر دهان دشمنان در عرصه جهانی شد، قطعا تداوم مسیر الهی آن والامقامان خواهد بود.
وی ادامه داد: شهید رییسی تاکید بر خود باوری، توکل بر خدا و اعتماد به توان داخلی را در سر لوحه‌ی کار خویش قرار داده بود و قطعا مردم فهیم ایران در سایه‌ی رهنمود‌های رهبری عزیز اجازه نخواهند داد که جریان غربگرایی انتخاب و چیره گردد که این تداوم راه بیداری اسلامی می‌باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: ملت با بصیرت ایران با شرکت در چهاردمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، رییس جمهوری را انتخاب خواهند کرد که گفتمانش؛ گفتمان جبهه مقاومت و خدمت و همان راه شهید رییسی عزیز باشد.
وی با تاکید بر لزوم رعایت مشی شهید رئیسی در تبلیغات و مناظرات انتخاباتی، اظهارکرد: در جریان کارزار انتخابات؛ دامن زدن به اختلافات و طرح بعضی مسائل بی‌اساس و فرافکنی در انظار مردم و رسانه، به‌هیچ‌وجه جایز نیست و این خواست دشمنان انقلاب اسلامی است.
شبانی تصریح کرد: باید شکاف‌ها و اختلافات کنار گذاشته شود و با وفاق و همدلی نسبت به حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح عمل کنیم.
او افزود: امروز شرکت در انتخابات یک فریضه واجب و نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و از طرف دیگر نیز انتخاب فرد اصلح و کارآمدی همانند شهیدان رئیسی و رجایی نیز مهم و ضروری است که این موضوع جز با همبستگی ملی در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/٧ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از