حالت تاریک
یادداشت؛

مدیران خسته

مدیران خسته

یکی از صحبت‌های همیشگی جناب رئیسی رئیس جمهور محترم این است که افراد خسته فاقد انگیزه و کسانی که روحیه جهادی ندارند از مسئولیت کناره گیری کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حسین خسروی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان در یادداشتی نوشت: اگرچه حرف ایشان بسیار حرف صحیحی است لکن متاسفانه اراده و اعمال دولت مثال‌های نقض فراوانی در این حوزه نشان می دهد


به عنوان مثال یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و اتفاقا شعارهای اساسی دولت بحث مسکن بود و رئیس جمهور مرحوم رستم قاسمی رو برای این سمت برگزید خدا ایشان را رحمت کند ولی خوب چرا باید کسی وزیر شود که درگیر مریضی شدید است و درست یک هفته قبل از فوتش استعفا بده؟


الان بر همه واضح و مبرهنه مهرداد بذرپاش وزیر جوان روحیه کار رو در این وزارتخانه انصافا داره کار می شود یا امروز در خبرها آمد عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی بدلیل ناراحتی ریوی درگذشت سوال اینه وقتی این بزرگواران درگیر مریضی هستند چرا استعفا نمی دهند یا چرا دولت صبر می کنند ببینه خوب می شوند با از دنیا میرند؟


سال گذشته در آذرماه جلسه‌ای رئیس جمهور با جمعی از نخبگان استان داشت دومین نفری که صحبت کرد من بودم گفتم حضرت آقا تاکید کردند در گام دوم انقلاب جوانان بیان روی کار اما متاسفانه تو دولت شما شاهد این موضوع نبودیم بعد یک شعری که خودم ساخته بودم رو خودندم:
گفتیم که تغییر کند دور و زمان ها
بر کرسی امرمان نشینند جوان ها
دردا و دریغا که مگر گور تواند
آزاد کند صندلی از پشت کمان ها
فقط لبخندی بر چهره ی ایشون نشست و تمام

الان فیلمی از علی‌اکبر ولایتی منتشر شده که وضعیت جسمانی ایشون رو بسیار بغرنج نشون می دهد سوال اینجا است آیا ایشان که چندین مسئولیت دارند و برخی از اونها کاملا اجراییه حاضرند از مسئولیت خودشون یا بهتر بگم از مسئولیت های!خودشون کناره گیری کنند؟!


البته آقای ولایتی جز در پست رییس بیمارستان مسیح دانشوری زیر نظر دولت فعالیت نمی کند و دوستان خرده نگیرند ولایتی چه ربطی به رئیسی داره؟ منظور اصلی من اینه که رها نکردن پست تا دم مرگ مثل اینکه کاملا در کشور ما نهادینه شده است.


رنج من از این است که جوانان مثل دسته گل ما باید زیر سلطه مدیران پیر پاتال بی‌عرضه له بشوند ولی کسی به اونا اعتماد نمی کند
لذا امیدوارم اگر کسی این مطلب رامی خواند و به بزرگان کشور نه به همین بزرگان استان دسترسی داره این مطلب رو به گوش‌های کر بزرگواران برساند.
چون حقیر که به کسی دسترسی ندارم و دوستان در عنایت‌های بی شمار خودشون حتی جواب تلفن را هم  نمی دهند!

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از