حالت تاریک

مراسم بزرگداشت حماسه نهم‌دی در سرایان برگزار شد

مراسم بزرگداشت حماسه نهم‌دی در سرایان برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت با حضور با شکوه مردم و جمعی از مسئولان شهرستان سرایان در محل مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت با حضوربا شکوه مردم و جمعی از مسئولان شهرستان سرایان در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 در این مراسم شرکت کنندگان با سردادن شعارهای از جمله «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، ما همه سرباز توییم گوش بفرمان توئیم، ملت ما بیداره از فتنه گر بیزاره، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و حیدری ام حیدری ام مدافع رهبری ام» ضمن تجدید بیعت با شهدا و ولایت، انزجار خود را از فتنه گران و حامیانشان ابراز داشتند.

 یاسر رضوی حیدری فرماندار سرایان در این مراسم با بیان گوشه ای از وقایع سال ۸۸ و پیشینه آن تا خلق حماسه نهم دیماه اظهار کرد: امروز مرور وقایع تاریخ و آنچه منتهی به نهم دیماه شد باید به منزله چراغ راهی برای آینده بهتر رقم زند.

 وی با بیان اینکه نهم دیماه گذشت ولی همچنان فتنه ها در پیش خواهد بود، خاطرنشان کرد: هنوز دشمن دستگاه فریب و دروغ کار خود را پیش می‌برد و تمام تلاش خود را برای نا امید کردن جوانان و نوجوانان بکار بسته تا از کارهای انجام شده بی خبر بمانند.

 فرماندار سرایان در ادامه با بیان دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و توفیقات روز افزون در عرصه های مختلف بیان کرد: بصیرت و ولایت مداری ملت ایران، بار دیگر همانند نهم دیماه حماسه ای دیگر را در ۱۱ اسفند ماه خلق و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و مانع تبلیغات دروغ و آلوده کردن فضا و ترویج یاس و ناامیدی دشمنان در دور کردن مردم  از صندوق‌های رای خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از