حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مردم ایران سربلند فتنه ها

مردم ایران سربلند فتنه ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به سربلندی مردم ایران از فتنه های دشمنان اظهارکرد: رهبر انقلاب تأکید داشتند که اولین حرکت رسمی طاغوت ستیزی را در بیرجند آغاز کردند

به گزارش خاورستان، حجت سالاری مکی یکشنبه شب در مراسم جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر (ع) که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: مردم ایران در سال جاری بزرگترین اربعین تاریخ را رقم زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به حضور چهارمیلیون زائر از ایران برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، ادامه داد: ۴۴ میلیون نفر نیز در ایران با پیاده روی به سمت بقاع متبرکه در روز اربعین به ساحت مقدس امام حسین (ع) عرض ارادت کردند.

۱۳۸ هیئت از خراسان جنوبی به زیارت امام رئوف (ع) رفتند

سالاری مکی افزود: هشت میلیون نفر در کشور. و ۴۵ کاروان و ۱۳۸ هیئت نیز از خراسان جنوبی سواره و پیاده به سمت مشهد الرضا (ع) در روز آخر ماه صر حرکت کردند.

وی با اشاره به دیدار مردم خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره کردند که اولین حرکت رسمی طاغوت ستیزی خود را با همکاری مردم بیرجند و از این شهر اغاز کردند که نکته قابل تأملی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: این موضوع یکی از افتخارات شهر بیرجند محسوب می‌شود و جا دارد در ورودی بیرجند تابلویی با عنوان «به شهر طاغوت ستیز بیرجند خوش آمدید» نصب شود.

تقدیر رهبر انقلاب از مردم طاغوت ستیز خراسان جنوبی

سالاری مکی گفت: حتی در این سخنرانی رهبر معظم فرمودند که ما در آن زمان تنها بودیم ولی یک بیرجند با همه مردمش و با همه علمایش در کنار ما بود و از مرحوم آیت الله تهامی نیز یاد کردند.

وی اظهارکرد: خداوند در کنار همه دستورات دینی چون نماز، زکات و احترام به والدین به برخی از مسائل تأکید ویژه ای کرده است که تکریم خاندان امامت و رسالت از جمله این موارد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت ظهور حضرت مهدی (عج) در قرآن و روایات گفت: در روایات تأکید شده که اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند که قائم آل محمد (ص) قیام کند.

انتظار فرج افضل اعمال است

سالاری مکی با تأکید بر اینکه افضل اعمال انتظار ظهور است، بیان کرد: البته در در مقوله انتظار سخن از عمل زده شده است و بی شک با گذشت از بسیاری از فتنه‌ها و سختی‌ها و غربال شدن مردم فرج منجی عالم بشریت رخ خواهد یافت.

وی یادآور شد: البته مردم ایران فتنه‌های بزرگی چون فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ را پشت سر گذاشتند ولی همچنان پای کار دین و قرآن و امام باقی مانده و سرفراز از این آزمایش‌ها بیرون آمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در همین اتفاقات سال گذشته با تکیه به رسانه و پول فتنه‌ای را رقم زدند ولی باز هم سربلند انقلاب و مردم شدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از