حالت تاریک

مردم بیرجند ترور شهید هنیه را محکوم کردند

مردم بیرجند ترور شهید هنیه را محکوم کردند

مردم مرکز استان خراسان جنوبی با اجتماع پرشور خود ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، اقشار مختلف مردم بیرجند شامگاه چهارشنبه با اجتماع در میدان ابوذر این شهر ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند.

در این تجمع اقشار مختلف مردم شهیدپرور بیرجند این اقدام رژیم صهیونیستی را بزدلانه خواندند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و جنایت‌های او ابراز داشتند.

امام جمعه موقت بیرجند در این اجتماع مردمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه گفت: راه شهدای حق و حقیقت تا آخر و تا شکست کامل جبهه استکبار ادامه دارد.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی افزود: تمام‌ مصیبت‌ها و گره‌های کور بشر نتیجه کوری خود بشر و به دلیل سستی، غفلت و ضعف در بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه باید مردم حضور جامع و کامل در تمام صحنه‌ها داشته باشند، بیان کرد: جهاد تبیین بایستی بیش از گذشته در مورد اهداف و برنامه الهی و اقدامات دشمنان در جامعه ترویج شود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: این حرکت‌های مذبوحانه که لاله‌های اینچنین را پرپر می‌کند، نشاط و حرارت به ما می‌دهد و چون شعبه‌ای از شعاع عاشوراست، اما ادامه حرکت عاشورا در گرو شناخت امام معصوم(ع) و نایب آن در هر زمانی است.

وی با تأکید بر اینکه این اجتماعات نورانی پیوند امت با یکدیگر و در راس با ولی امر مسلمین است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلومین صادقانه ایستاده است و خواهد ایستاد و به فرموده رهبر معظم انقلاب این جلوه‌های کودک‌کش نشان‌دهنده ثانیه‌ها و روزهای آخر این رژیم است که به هر اقدام خبیثی دست می‌زند.

رحیم‌آبادی بیان کرد: با حضور باشکوه در این اجتماع نورانی با قلبی آکنده از خشم مقدس قرآنی، علوی و انسانی ابزار انزجار خودمان را از این رژیم کودکش و تمام مستکبران عالم اعلام می‌کنیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب بزرگترین پرچم اسلام را امروز مظلومین غزه برافراشته‌اند که ریشه آن در جمهوری اسلامی و جبهه مقاومتی است که امام و شهدای ما پایه‌گذاری کرده‌اند.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: امیدواریم با این خشم مقدس، به همراه بصیرت، تیزبینی، امانتداری یتوانیم حفظ اتحاد ملی و جبهه مقاومت به زودی زود شاهد فروشی حقیقی رژیم غاصب صهیونیستی و برپایی پرچم عدالت در سراسر عالم باشیم.

گفتنی است؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از روز گذشته (نهم مرداد) برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت و در این مراسم شرکت کرد، بامداد امروز (دهم مرداد) همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید. روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

انتهای خبر/10

مردم بیرجند ترور شهید هنیه را محکوم کردند
مردم بیرجند ترور شهید هنیه را محکوم کردند
مردم بیرجند ترور شهید هنیه را محکوم کردند
مردم بیرجند ترور شهید هنیه را محکوم کردند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از