حالت تاریک
مقاومت با شهادت رهبرانش مقاوم‌تر می‌شود
فرماندار شهرستان بیرجند:

مقاومت با شهادت رهبرانش مقاوم‌تر می‌شود

فرماندار بیرجند گفت: با شهادت هر کدام از این رهبران مقاومت و قطره قطره خونشان یک نفر جدیدی علم را به دوش می‌گیرد و این علم مقاومت تا آخر خواهد بود.

علی فاضلی‌فرد ضمن تسلیت شهادت اسطوره مقاومت شهید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: سید حسن نصرالله اسطوره ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل بوده و عمر خودش را در راه مقاومت و ایستادگی در برابر تعدی و ظلم ستیزی رژیم جعلی سپری کرد و مزد مقاومتش را از خدا گرفت که شهادت در راه خدا بود.

وی با اشاره به این که اسرائیل به آخر خط رسیده است تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل نابودشدنی است و روزی که ایشان فرمودند اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید را هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم که اسرائیل در سرازیری سقوط قرار گرفته است.

فرماندار بیرجند ادامه داد: اسرائیل همه این اقدامات وحشیانه‌ای که انجام می‌دهد چرا که در میدان مقاومت توان مقابله با جبهه و رزمندگان مقاومت را ندارند.

وی با اشاره به این که این عملیاتی اسرائیل اقداماتی کورکورانه است ادامه داد: این که مردم عادی را مورد حملات خود قرار می‌دهد نشان از ضعف و استیصال است .

به گفته فاضلی فرد، رژیم صهیونیستی که به خیال خام خودش فکر می‌کند اگر رهبران مقاومت را ترور می‌کند و به شهادت می‌رساند دیگر الان مقاومت به زمین می‌افتد با شهادت هر کدام از این رهبران مقاومت و قطره قطره خونشان یک نفر جدیدی علم را به دوش می‌گیرد و این علم مقاومت تا آخر خواهد بود.

فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه و لبنان خودشان حریف رژیم غاصب اسرائیل خواهند شد و به زودی این رژیم جعلی به درک واصل خواهد شد.

فاضلی فرد تصریح کرد: با این حرکت اسرائیل درهای جهنم را به روی خودش باز خواهد کرد و با فرمان مقام مقام معظم رهبری حجت بر همه مردم دنیا به خصوص کشورهای مسلمان تمام شد و همه باید تکلیفشان را نسبت به این رژیم غاصب و جعلی مشخص کنند.

وی ادامه داد: وظیفه امت اسلامی این است که پشتیبانی خود را از ملت مظلوم لبنان اعلام کنند و حمایت تنها کفایت نمی‌کند و باید در حمایت از مردم مظلوم لبنان دست به اقدام عملی بزنند.

وی با بیان این که جوامع بین المللی تا‌کنون ثابت کردند که در مقابل رژیم جعلی صهیونیست‌ در عمل کاری نمی‌توانند از پیش ببرند چرا که ایادی آمریکا و سرسپرده استکبار هستند تصریح کرد: بنابراین در مقابل چشمان مردم دنیا ناکارآمدی این جوامع بین المللی مشخص شد و‌ امروز برای اعاده حیثیت خودشان هم باید تکلیفشان را مقابل رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از