حالت تاریک
امام جمعه بشرویه مطرح کرد؛

موفقیت بسیج در برگزاری مسابقات قرآنی

موفقیت بسیج در برگزاری مسابقات قرآنی

امام جمعه بشرویه گفت: بسیج در برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی خیلی خوب عمل کرد و باید این فرهنگ در آموزش و پرورش نهادینه شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی زارعی، امام جمعه بشرویه در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: یکی از برنامه‌های خوبی که بسیج در طی سال‌های گذشته داشته، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف بود که بحمدالله در استان خراسان‌جنوبی و شهرستان بشرویه با استقبال خیلی خوبی روبرو بود.

وی افزود: امروز لازم است در راستای تبیین معارف قرآنی که مورد نیاز جامعه به‌خصوص نسل جوان است، راه‌های ارتباط با قرآن و مباحثی که باعث می‌شود جوانان با مفاهیم، ادبیات و پیام‌های قرآنی آشنا شوند، فراهم شود.

موفقیت بسیج در برگزاری مسابقات قرآنی

امام جمعه بشرویه گفت: یک روش برای آشنایی جوانان با مفاهیم قرآنی، برگزاری همین مسابقات قرآنی است که بسیج خیلی خوب برگزار کرد و ان‌شاءالله امیدوار هستیم که تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام زارعی تصریح‌ کرد: اگر بخواهیم فرهنگ قرآنی در جامعه احیا شود، در کنار تمام ظرفیت‌ها، توجه به آموزش و پرورش لازم است.

لزوم توجه به برگزاری رویکردهای قرآنی در مدارس

وی افزود: اگر معلمان مباحث تربیتی و پرورشی را با رویکرد قرآنی در مدارس مطرح کنند قطعاً تحول خوبی در رفتار دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان دیده خواهد شد.

مطالبه رهبری در تربیت نسل انقلابی در حد انتظار محقق نشد

امام جمعه بشرویه اظهار کرد: مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت نسل انقلابی، قرآنی و مذهبی است اما متاسفانه این مطالبه در حدانتظار محقق نشده است.

حجت‌الاسلام زارعی ادامه داد: مدارس، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هنوز به مطالبه امام خامنه‌ای نرسیده‌اند‌.

وی تصریح‌ کرد: مراکز مردمی مانند مساجد و پایگاه‌های بسیج ازجمله ظرفیت‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن مطالبه برحق امام خامنه‌ای محقق کرد.

امام جمعه بشرویه گفت: دشمنان آنچه در سیاست‌های خبیثانه علیه اسلام، قرآن و پیامبراسلام(ص) از جمله قرآن‌سوزی و هتک‌ حرمت به ساحت مقدس قرآن انتظار داشتند، نتیجه عکس داده است.

نور قرآن خاموش شدنی نیست

حجت‌الاسلام زارعی در ادامه افزود: هرچه دشمنان بیشتر هزینه کردند و جسارتشان به قرآن بیشتر شد، دیدیم که اعلام انزجار مردم سراسر عالم علیه قرآن‌سوزی بیشتر شد.

وی تاکید کرد: هرچه دشمنان برای منزوی‌کردن قرآن و کم‌رنگ‌ شدن نقش قرآن در سطح دنیا کوشش کنند، اتفاقاً برعکس جواب می‌دهد و نور قرآن خاموش‌شدنی نیست.

 

انتهای خبر/ 5

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از