حالت تاریک
شهردار بیرجند:

موکب شهرداری بیرجنددر کاظمین مستقر می‌شود

موکب شهرداری بیرجنددر کاظمین مستقر می‌شود

شهردار بیرجند گفت: موکب شهرداری در کاظمین به‌منظور پاکسازی و جمع‌آوری پسماند و کارهای نظارتی مستقر می‌شود.

به گزارش خاورستان، مهدی بهترین امروز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: شهرداری بیرجند همچون سال گذشته با ایجاد یک موکب مزین به نام امام علی علیه السلام در شهر کاظمین ارائه خدمت خواهد کرد.

شهردار بیرجند ادامه داد: تمام خدمات این موکب با استقرار ۲۵ نفر توسط شهرداری بیرجند ارائه خواهد شد و همان خدماتی که در بیرجند ارائه می‌کنیم در کاظمین به‌منظور پاکسازی و جمع‌آوری پسماند و کارهای نظارتی ارائه خواهیم کرد.

 بهترین با بیان اینکه یکی از بزرگترین حوزه‌ها در شهرداری بیرجند بحث سرمایه‌گذاری است، افزود: معتقد هستیم جهش در خدمات شهری با ارائه عوارض و تعرفه‌ها امکان‌پذیر نیست و اگر قرار است لیاقت شهر علم و ایمان را داشته باشیم قطعا در سایه جهش تولید و سرمایه‌گذاری محقق خواهد بود.

 شهردار بیرجند در ادامه گفت: میزان رشد پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن طی ۲۰ ماه اخیر به سه هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال رسیده و میزان سرمایه‌گذاری در حوزه خدماتی و تفریحی طی این مدت به ۱۶۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

 وی در خصوص حوزه تملک املاک دولتی عنوان کرد: طی ۲۰ ماه گذشته یک میلیون و۸۶۱ هزار و ۵۹۰ متر تملک در املاک دولتی صورت گرفته که تنها ۹۳۰ هکتار مربوط به آرامستان جدید شهرستان بیرجند است.

 بهترین با بیان اینکه برای انجام تمامی پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی نیازمند تامین اعتبار هستیم، افزود: در ۲۰ ماه اخیر شاهد رشد پنج درصدی افزایش بودجه در بیرجند بودیم و از ابتدای سال جاری تاکنون که از ۶۰۰ میلیارد تومان که تقدیم به شورای شهر کردیم به ۷۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

 شهردار بیرجند به اقدامات فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این راستا طی ۲۰ ماه اخیر ۲۰۵ برنامه فرهنگی را اجرا کردیم و توانستیم شادی حلال را در جامعه رواج دهیم.

 وی در خصوص بحث توسعه ناوگان شهری عنوان کرد: طی ۲۰ ماه اخیر در این زمینه ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است و توانستیم ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه ون را خریداری کنیم و تاکنون سه دستگاه اتوبوس وارد شهر بیرجند شده است.

 بهترین در پایان با اشاره به خدمات اربعین گفت: تعداد چهار دستگاه از اتوبوس های شهری عازم مرز میرجاوه شده‌اند تا به زائران پاکستانی خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از