حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

موفقیت دولت چهاردهم نیازمند انتصاب مدیران توانمند است

موفقیت دولت چهاردهم نیازمند انتصاب مدیران توانمند است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: موفقیت دولت چهاردهم در صورتی به دست می‌آید که مدیرانی منصوب شود که توانمند و متعهد باشند و پست بی‌ربط به کسی داده نشود زیرا نبود این‌ موارد و عدم توجه به آن آسیب زیادی به دولت و انقلاب وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) گفت:  رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولت چهاردهم و رئیس جمهور توصیه‌هایی داشتند؛ ما موفقیت رئیس جمهور را می‌خواهیم چون موفقیت ایشان یعنی گره از کار مردم گشوده شود و انقلاب به جلو حرکت کند.

وی افزود: موفقیت دولت چهاردهم در صورتی به دست می‌آید که مدیرانی منصوب شود که توانمند و متعهد باشند و پست بی‌ربط به کسی داده نشود زیرا نبود این‌ موارد و عدم توجه به آن آسیب زیادی به دولت و انقلاب وارد می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: استفاده از کارشناسان، حکمرانی فضای مجازی وهوش مصنوعی، علاج پیری جمعیت و زاد و ولد، توجه به معنویت در دوران مسئولیت، حضور در بین مردم و آشنایی با مشکلات و شنیدن درد و دل‌های آنان از نکات و مسائل بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه دولتمردان و رئیس جمهور قرار گیرد.

عبادی با تأکید بر اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی در گرو توجه و حمایت از تولید ملی و امید نبستن به دشمن است، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای حل مشکل تورم و کاهش فشار اقتصادی بر مردم باید در دستور کار دولت چهاردهم باشد.

وی متذکر شد: از مذاکره‌ای که منافع ملت ایران از آن به دست بیاید، کسی اِبایی ندارد اما باید این مذاکره عزتمندانه باشد نه اینکه آسیب ببنیم و همه چیز را نقد بگیرند اما به تعهدات خود عمل نکنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ملت مظلوم غزه با طوفان الاقصی هیمنه‌ی اطلاعاتی، نظامی و حتی رسانه‌ای صهیونیست را درهم شکست، عنوان کرد: امروز آبروی برای اسرائیل و صهیونیست و حتی امریکا و غرب باقی نمانده است.

وی در بخش اول خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انسان علی‌رغم شهرت، مال و هر جایگاه و منصبی که دارد باید به فقر ذاتی و شکوفایی استعدادهای خود توجه داشته باشد، افزود: انبیاء و اهل بیت(ع) آمدند تا ما را به معرفت نفس آشنا کنند چون در این صورت تبدیل به نمرود و فرعون و نتانیاهو نمی‌شویم.

عبادی با بیان اینکه ریشه بسیاری از رذایل اخلاقی به دلیل غرور افراد است، تصریح کرد: پرورش و شکوفایی استعداد معنوی مهمترین استعدادی می‌باشد که بشر از آن غافل شده است در حالی که با پرورش این استعداد می‌تواند به قرب الی الله برسد.

وی تأکید کرد: بشر اگر معرفت نفس پیدا نکند و به اصطلاح استعدادهای درونی خود را نشناسد راه را کم می‌کند و به مقصد نخواهد رسید و گاهی ماند رژیم غاصب اسرائیل از هر حیوانی پَست‌تر می‌شوند و از هیچ جنایت و ظلمی حتی به زنان و کودکان فروگذار نیست.

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت دهم شهریور سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این عزیزان امنیت کشور را تأمین می‌کنند و گرنه همان بلایی که دشمنان و صهیونیست‌ها بر سر غزه درآوردند بر سر مردم ایران هم درمی‌آورند چون اینها رژیم رحم وجودشان نیست.

عبادی متذکر شد: اگر ما قوی نباشیم و تجهیزات نداشته باشیم و این عزیزان(نیروهای مسلح) زحمت نکشند رذل‌ترین موجودات عالم بر ما مسلط می‌شوند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از