حالت تاریک
نمازجمعه مرکز تبلیغات جبهه مقاومت علیه کفر
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی عنوان کرد:

نمازجمعه مرکز تبلیغات جبهه مقاومت علیه کفر

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: پایگاه نماز جمعه باید به عنوان مرکز تبلیغات جبهه مقاومت علیه کفر باشد و نسبت به این موضوع باید به صورت ویژه‌تر برنامه‌های خود را ببینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام حامد شاهبیکی در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با مسئولان و معاونت‌های فرهنگی ستادهای نماز جمعه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر جنگ اسلام و کفر در عریان‌ترین شرایط خود قرار دارد و از این نظر در شرایط ویژه‌ای قرار داریم.

وی بیان کرد: پایگاه نماز جمعه باید به عنوان مرکز تبلیغات جبهه مقاومت علیه کفر باشد و نسبت به این موضوع باید به صورت ویژه‌تر برنامه‌های خود را ببینیم. 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهادت سید حسن نصرالله داغ سختی برای ما بود، ادامه داد: اما باور ما بر این است که شهید اثرات شگفتی در جامعه خواهد داشت و خون او حرکت‌بخش است.

شاهبیکی اظهار کرد: امیدواریم که با همفکری و هماهنگی بتوانیم تأثیرگذاری بیشتری در حمایت از جبهه مقاومت در این شرایط داشته باشیم و نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی عنوان کرد: اگر نماز جمعه را حج فقرا است ما نیز نمازگزاران را نیز چون حج گذاران «ضیوف الرحمان» می‌دانیم و خدمت‌رسانی به آنان را افتخار خود محسوب می‌کنیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از