حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی شاخه اصلی و تاثیرگذار امنیت است

نیروی انتظامی شاخه اصلی و تاثیرگذار امنیت است

استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر ستون‌های امنیت را در چند شاخه تعریف کنیم، یکی از شاخه‌های اصلی و تاثیرگذار آن نیروی انتطامی است.

به گزارش خاورستان،جواد قناعت صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است.

وی تصریح کرد: اگر ستون‌های امنیت را در چند شاخه تعریف کنیم، یکی از شاخه‌های اصلی و تاثیرگذار آن نیروی انتظامی می‌باشد و آن مدیون مردمی بودن نیروی انتظامی بوده که از بطن و جنس مردم است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌های مختلفی که نیروی انتظامی در کشور دارد شاهد ایجاد فضای مطلوب در جامعه هستیم، بیان داشت: یکی از دستورات مقام معظم رهبری رونق تولید بوده که نیروی انتظامی با تاثیرگذاری در برقراری امنیت در جامعه نقش مهمی در این مقوله دارد و موجب تحرک اقتصادی و رونق تولید خواهد شد.

قناعت گفت: براساس آمار اعلامی خراسان جنوبی رتبه دوم در مورد امنیت اقتصادی در بین استان‌های کشور را دارد که نشان دهنده تلاش نیروی انتظامی این استان در برقراری امنیت است.

وی یادآور شد: پرسنل نیروی انتظامی با اتکا بر ایمان و علوم جدید توانسته خطرات عرصه عدم امنیت را به جامعه گوش زد کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با عمل و اخلاقی که در بین جان بر کفان نیروی انتطامی بوده شاهد امنیت روانی مناسب در جامعه هستیم و عامل آن پیشتیبانی مردم بوده که سبب مشارکت اقشار مختلف شده است.

قناعت با بیان اینکه نیروی انتظامی یار مهربان و مقتدر مردم است که باعث شده مشارکت مردم روز به روز افزایش یابد، اضافه کرد: اقتدار و قاطعیت، نظم و امنیت، سلامت روانی، حضور به هنگام و سریع و عطوفت به مردم، تصویر انتظامی در بین مردم است، بیان داشت: بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌ها است.

وی ادامه داد: عزت امروز ما به خاطر شهادت جوانان و به ویژه مدافعان امنیت نیروی انتظامی است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: دولت با تمام قدرت و امکانات از ماموریت‌های نیروی انتظامی حمایت می‌کند البته لازم بوده که مسئولان ظرافت‌های کار نیروی انتظامی را بدانند.

قناعت با بیان اینکه به فضل الهی نیروی انتظامی ما در چارچوب فرمان فرمانده کل قوا و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت‌های خود را تنظیم کرده و تحت فرمان فرمانده کل قوا است، افزود: این افتخاری برای نیروهای مسلح و نیروی انتظامی که تحت زعامت رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی بوده که مقداری خدمات نیروی انتظامی در جامعه منعکس شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور گفت: نیروی انتظامی با سعه صدر، با تدبیر و جان فشانی توانست این اغتشاشات را پشت سر بگذارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از