حالت تاریک
هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن است
امام جمعه موقت بیرجند:

هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن است

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن است، گفت: پرورش‌یافته مکتب امام حسین(ع) هستیم و در مقابل مستکبران هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: زندگی بشر از ابتدای آفرینش تاکنون عرصه تنازع و جنگ باطل با حق و استکبار با توحید است و در طول تاریخ بشر نتیجه این تقابل حوادث تلخ و شیرین و تاسف‌بار و غرورآفرین بوده است.

وی به ۷۵ ساله اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی با توطئه کشورهای شرور اروپایی اشاره کرد و افزود: اینکه این جنایتکاران مردم مظلوم غزه و لبنان و سید نصرالله و اسماعیل هنیه را ترور و شهید کردند، فاجعه و تاسف‌بار است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نابودی داعش را غرورآفرین و مایه افتخار دانست و بیان کرد: همچنین اجرای عملیات طوفان‌الاقصی در حالی که مستکبران معامله قرن را طراحی می‌کردند، استکبار را دیوانه کرد و محاسبات آنان را بهم ریخت و قابل ترمیم نیست، که این نیز افتخارآمیز است.

مختاری با بیان اینکه در اجرای عملیات‌های وعده صادق از ایران تا فلسطین موشک‌های ما رفتند و پایگاه‌ها و مواضع رژیم اسرائیل را درهم کوبیدند و هیچ کاری نتوانستند انجام دهند، اضافه کرد: جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه مردم و همچنین سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در اوج ناامنی و تهدید صهیونیست‌ها به لبنان هم بسیار افتخارآمیز و امیدارکننده است.

وی یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی ضمن اینکه با پیش‌دستی توانست نقشه دشمن را نقش برآب کند، همچنین ماهیت پلید و وحشیانه صهیونیست و امریکا و غربی‌ها را برملا کرد و دستان چدنی در دستکش مخملی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای غرب‌زده و غافل هنوز به عمق مسئله ضرروت حمایت از غزه و لبنان آگاه نیستند، تصریح کرد: اینها عمق حقیقت دعوای فلسطین و اسرائیل را متوجه نشدند که این بخشی از جنگ حق و باطل و استکبار و مقاومت است.

مختاری بیان کرد: از بودجه ایران شاید یک درصد برای تقویت هسته‌های مقاومت هزینه شود و اگر این هزینه نباشد فردا باید با دشمن در داخل کشور مبارزه می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه مستکبران اگر زورشان برسد همه کشورهای منطقه را تصرف و استعمار می‌کنند، گفت: اگر به استقلال جمهوری اسلامی ایران باور داریم باید دولت و ملت یکپارچه در مقابل رژیم خون‌خوار صهیونیستی ایستادگی کنیم.

مختاری با تأکید بر اینکه هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است، افزود: ما پرورش‌یافته مکتب امام حسین(ع) هستیم و در مقابل مستکبران هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از