حالت تاریک
کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی خراسان‌جنوبی؛

واکنش مشاورپزشکیان چهره واقعی اصلاح‌طلبان را نشان داد

واکنش مشاورپزشکیان چهره واقعی اصلاح‌طلبان را نشان داد

کارشناس مسائل سیاسی فرهنگی استان گفت:این ماجرا نشان داد بر خلاف ادعاهای آزادی بیان و تحمل حرف مخالف و این گونه ادعاها این‌ها چه طور برافروخته می‌شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،برنامه تلویزیونی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با رفتار عجیب و دوراز انتظار محمد فاضلی به پایان رسید؛ عصبانیت شدید، ترک برنامه و پرت کردن هاشف و میکروفون از اقدامات مشاور آقای پزشکیان در این برنامه بود که سیدمرتضی موسوی‌نژاد در رابطه با این ماجرا گفت: این قضیه یک بار دیگر چهره به اصلاح این روشنفکران را نشان داد.

این کارشناس سیاسی و فرهنگی افزود:این ماجرا نشان داد بر خلاف ادعاهای آزادی بیان و تحمل حرف مخالف و این گونه ادعاها این‌ها چه طور برافروخته می‌شوند که دو تا انتقاد به آن‌ها می‌شود چون مدتی این آقا ادعا می‌کرد نظام با من در عرصه سیاسی برخورد کرده است .

به گفته موسوی نژاد این استاد برتر حوزه رسانه و کارشناس این برنامه این را آشکار کرد مسئله تخلف ایشان بود موضوع فقط این نبوده در انتقاد به آقای بهشتی در حوزه سینما و هنر هم بود اما آقای بهشتی چنین عصبانیتی را نشان نداد ولی آن فرد چه طور عمل کرد و چه رفتار شنئی در برنامه زنده انجام داد و بار دیگر این‌ها خودشان را نشان دادند.

وی تصریح کرد: جالب اینجاست که از آقای پزشکیان در حوزه‌های مختلف سئوال می‌شد در پاسخ می‌گفت که کارشناسان باید بگویند در صورتی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری باید جمع‌بندی می‌کردید و در انتخابات می‌گفتید که باید چه اتفاقی بیفتد نه این که تازه بگویید کارشناسان باید تصمیم بگیرند.

به گفته وی پزشکیان خروجی کارشناسان را باید به مردم می گفتی که دولت شما در حوزه‌های مختلف چه تصمیمی دارد در مرحله بعدی اگر کارشناسان شما این‌ها هستند که واقعا جای خطر دارد.

وی ادامه داد: یک مسئله دیگر که اصلاح‌طلبان جای خطر دارد و در استان ما هم دیده می‌شود چهره‌های قدیمی انگار اصلا وجود نداشته این چهره‌های قدیمی همچنان هستند و همان چهره‌های قدیمی هستند.

به گفته وی همچنان ستاد پزشکیان از چهره‌های قدیمی در کشور تشکیل شده و هم چنین در استان و جوانگرایی به وجود نیامده یکی از مسائلی که جوانگرایی به وجود نیامده آقایان حاضر نیستند که کرسی‌های سیاسی را به جوانان بدهند.

وی افزود: یک علت دیگر این است که جوانان خود را به سمت ضد نظام و انقلاب و به سمت مهاجرت سوق می‌دهند و این جوان تمایلی برای این که در چهارچوب نظام کنش سیاسی کند به خاطر هدایت‌های منفی که از سمت بزرگترها می شود .

وی افزود: این هم مشکل دیگری است که اصلاح‌طلبان با آن مواجه هستند و نمی توانند مشکل خودشان رامتاسفانه حل کنند و همین است که یکی از آن‌ها نظیز آقاي فاضلی به خاطر اخراج به دنبال تخلف چه قدر برای نظام هزینه ساخته است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از