حالت تاریک
با محوریت اطعام غدیر انجام می‌شود؛

اجرای پویش غدیری هر مسجد یک‌سفره در زیرکوه

اجرای پویش غدیری هر مسجد یک‌سفره در زیرکوه

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه از اعزام مبلغ به روستاها در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: پویش هر مسجد یک سفره با محوریت اطعام غدیر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام مجتبی میری روز سه‌شنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، گفت: بزرگداشت غدیر زمینه‌ساز حضور حداکثری و آگاهانه و مومنانه مردم در جشن‌های دهه امامت و ولایت است.

وی ادامه داد: گرامیداشت غدیر بر دست گرفتن آموزه‌های غدیر است که انقلاب اسلامی با اهدای صدها هزار شهید و ایثار مردم شکل گرفته است.

دبیر ستاد غدیر و مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه افزود: گسترش برنامه‌های غدیری به عنوان نقطه عطف در تاریخ اسلام و بشریت و گرامیداشت غدیر در راستای توجه به آموزه‌های علوی است،

میری بیان کرد: ستاد غدیر نقش برنامه‌ریزی، هماهنگی و هم‌افزایی را بر عهده دارد اما نقش اصلی را مردم دارند، سیاست ما برنامه‌ریزی برای مشارکت نسل جوان است که لازم است با حقیقت غدیر و آموزه‌های علوی آشنا شوند تا پرچمدار نهضت علوی و اسلامی در عصر کنونی باشند.

وی ادامه داد: سیاست‌های دیگر ستاد غدیر، معرفت‌زایی نسبت به این واقعه، تلاش در جهت تقویت وحدت بین فرق مختلف اسلامی از طریق تبیین غدیر است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه اظهار کرد: در طول دهه امامت و ولایت در نقاط مختلف شهرستان برنامه داریم در شهر حاجی‌آباد در شب  غدیر جشن خیابانی با حضور هنرمندان کانون فرهنگی هنری نبوت فردوس برگزار خواهد شد.

وی از اعزام مبلغ به روستاها در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: همچنین ایستگاه‌های ماشین‌نویسی، برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر، مسابقه بزرگ محله‌آرایی، برگزاری محفل شب شعر علوی، برگزاری مسابقه نهج البلاغه، اجرای پویش هر مسجد یک سفره با محوریت اطعام غدیر، تجلیل از سادات کارمند، مددجو، طلبه و... از دیگر برنامه‌های به منسابت دهه امت و ولایت در این شهرستان است.

میری در ادامه ارائه ویزیت رایگان به مادران باردار، کارگاه‌های خوشنویسی با محوریت غدیر، مسابقه بزرگ غدیر تا عاشورا، برپایی همایش پیاده‌روی از سه راهی اردکول به سمت گلزار شهدا، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و صدور شناسنامه در دهه امامت و ولایت با تخفیف ویژه را از دیگر برنامه‌های ستاد در دهه امامت و ولایت در شهرستان زیرکوه برشمرد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه در پایان گفت: در روز غدیر نیز مهمانی کیلومتری همراه با برپایی مواکب خدماتی، آموزشی، پذیرایی  برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از