حالت تاریک

پیامدهای بین‌المللی حضور عشایر وبانوان در رژه دفاع‌مقدس

پیامدهای بین‌المللی حضور عشایر وبانوان در رژه دفاع‌مقدس

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: امسال رژه عشایر و بانوان نیز برگزار شد که از لحاظ بین‌المللی این حضور عشایر و بانوان پیامدهای خوبی داشت.

به گزارش خاورستان، سردار غلامعلی تناکی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران نمایشگاه فتح قله‌ها اظهار کرد: امسال در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی که به همین منظور در استان برگزار شده بود نسبت به سال های قبل نمایش بهتر و با جمعیت بیشتری بود.

 فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته مشکلات اغتشاشات را داشتیم امسال نیاز بود که هم در مورد دفاع مقدس مردم را بیشتر آشنا سازیم و هم آنها را با موارد بعد از جنگ آشنا کنیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت یگان‌های رزمی که متعلق به استان بوده و بیش از ۲۳ سال در مأموریت های شرق کشور فعالیت داشته‌اند  افزود: در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قسمتی از گرفتارهایی که در شرق کشور و درگیری با اشرار داشته ایم نیز به نمایش درآمد.

تناکی ادامه داد: همچنین گوشه‌ای از وضعیتی که در سال گذشته در بحث اغتشاشات با آن مواجه بودیم نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه امسال رژه هفته گرامیداشت دفاع مقدس که ۳۱ شهریورماه برگزار شد نسبت به سال‌های قبل ابدعات و تولیدات جدیدی داشت، بیان کرد: به طوری که امسال رژه عشایر و بانوان نیز برگزار شد که از لحاظ بین‌المللی این حضور عشایر و بانوان پیامدهای خوبی داشت.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مشکلاتی که امروز گریبانگیر مردم غزه بوده اشاره کرد و ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی گفت: مردم فلسطین باید بدانند که پیروزیشان قطعی و حتمی بوده و هر چه زودتر شامل حال رزمندگان مقاومت و مردم غزه خواهد شد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: امید است هر چه زودتر این رژیم ستمگر از جغرافیای دنیا محو و بعد از آنها نیز شاهد نابودی تمام عیادی ظلم و ستم باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از