حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

پیشرفت‌های سپاه منجر‌به‌افزایش قدرت بازدارندگی شده است

پیشرفت‌های سپاه منجر‌به‌افزایش قدرت بازدارندگی شده است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پیشرفت‌های سپاه در عرصه دفاعی اعم از آمادگی نیروی انسانی و ارتقای توان رزمی که قابل مقایسه با گذشته نیست، منجر به افزایش قدرت بازدارندگی و آمادگی در برابر دشمن شده است.

به گزارش خاورستان،سردار محمدرضا مهدوی روز پنجشنبه در دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر (یادبود سردار شهید غلام‌عباس کمیلی افین) و اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد افزود: در عرصه امنیتی همین بس که با کمک سایر بخش‌ها در اغتشاشات علیرغم کُری خوانی و القائات دشمن اما همه توطئه‌ها خنثی و مهر امسال بدون هیچ مسئله خاصی سپری شد.

وی گفت: امنیت امروز کشور مرهون تلاش همه نیروهاست و محصول همدلی و هم‌افزایی بوده لذا اگر وحدت و هماهنگی داشته باشیم به این دستاوردها می‌رسیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: فعالیت‌های سپاه و بسیج تاکنون حرکت رو به جلو داشته و در عرصه محرومیت زدایی هم اقدامات خوبی در دست انجام است.

وی با بیان اینکه سپاه برای اتمام پروژه‌های مسکن ملی با همه ظرفیت و امکانات در کنار دولت است افزود: جشنواره مالک اشتر عملکرد یک سال گذشته را بررسی می‌کند که بدانیم آیا اهداف مورد نظر محقق شده است.

سردار مهدوی گفت: در این ارزیابی به آسیب‌ها، اشکالات و نواقصی هم می‌رسیم و می‌توانیم برای سال آینده آنها را رفع کنیم.

وی افزود: پیشرفت‌ها حاصل تلاش شبانه روزی همه رده‌ها بوده و در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی کسب شده است، سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب همچنان پر جوشش و با برنامه رو به جلو حرکت می‌کند که بیانگر پویایی است و با روحیه جهادی در همه رده‌ها شاهد حرکت پوینده هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رشد بیش از پیش فرماندهان و مسوولان در جهت تحقق مدیریت عملکرد و مدیریت راهبرد در سپاه، ایجاد وحدت رویه و نظام‌ مند کردن نحوه انتخاب و معرفی فرماندهان، مسوولان و مدیران موفق تر در دوره یکساله مبتنی بر شاخص‌ها و مولفه‌های تخصصی و مدیریتی، ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

وی تصریح کرد: شاخص‌هایی که در جشنواره مالک اشتر ارزیابی می‌کنیم نشان می‌دهد جهش بسیار خوبی در همه عرصه‌ها بوده اما در حوزه اطلاع رسانی و تبیینی نتوانسته‌ایم بسیاری از دستاوردها را منعکس کنیم.

سردار مهدوی افزود: این نشات گرفته از روحیه اخلاص است که پاسداران اِبا دارند مسائل را منعکس کنند یا مانور دهند اما باید در این عرصه اطلاع رسانی کنیم و مورد انتظار است.

وی گفت: وقتی عملکردها در سطح استان بررسی می‌شود در عرصه زیرساخت‌های مجموعه سپاه و بسیج حرکت جهشی داشته‌ایم هرچند تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما این زیرساخت‌ها می‌تواند به آینده ماموریت‌ها کمک کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: پیگیری مهمترین مسئله مدیریتی است و مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند لذا در همه امور باید سرلوحه قرار گیرد.

وی گفت: پروژه‌هایی که بیش از یک دهه در استان قدمت دارند در اولویت قرار گرفته است که باید تکمیل و تا سه ماه آینده افتتاح شوند.

پیشرفت‌های سپاه منجر به افزایش قدرت بازدارندگی شده است

سردار مهدوی افزود: تمامی پروژه‌هایی که ۲ دهه از عمر آنها می‌گذرد در حال انجام است که بخشی به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شده و بخشی هم هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم در این همایش گفت: تمدن اسلامی، هدف نهایی انقلاب است و در این راستا باید همه بخش‌ها پای کار باشند.

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی با اشاره به اینکه ولایت فقیه، شاخص اصلی جامعه اسلامی است افزود: امام بی امت هم کاری از دستش بر نمی‌آید لذا باید مردم پای نظام نگهداشته شوند.

وی اظهار داشت: دشمن نیز همواره در جبهه باطل علیه حق برای اینکه به تمدن سازی نرسیم، طرح و سناریو دارد و اگر آنها را نشناسیم ما را از پا در می‌آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه روشنفکران غرب زده، استکبار جهانی و استعمار در مقابل این هدف نورانی قرار گرفته‌اند گفت: با این وجود هسته‌های مقاومت سراسر عالم راگرفته و انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

وی بر تقویت جایگاه ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: انتخابات از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی است که باید همواره باشکوه برگزار شود زیرا عده‌ای نمی‌خواهند انقلاب مقابل استکبار جهانی بیاستد و قصد ریشه کن کردن آن را دارند.

حجت‌الاسلام کمالی تاکید کرد: شناخت ابزار دشمن ضرورت دارد و اگر امروز فناوری دست آنهاست باید برای تقویت بُعد علمی و فناوری نظام نیز تلاش کنیم.

وی پشتکار، نظم، مدیریت و عاقلانه برخورد کردن با حوادث را از ضرورت‌های هر سازمان برشمرد و گفت: وجدان کاری و تعهد هم از مهمترین شاخص‌های سنجش جشنواره مالک اشتر است لذا مدیر انقلابی باید اهل خطرپذیری باشد.

در این مراسم ۵۰ برگزیده استانی رده‌های مختلف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و پایگاه‌های بسیج تجلیل شدند.۲۲ نفر هم از استان خراسان جنوبی به مرحله کشوری جشنواره سراسری مالک اشتر راه یافتند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از