حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

کشتار مردم غزه نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی است

کشتار مردم غزه نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آنچه رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال انجام داده و کشتار اخیر مردم غزه عین ظلم، استیصال و ضعف اسراییل غاصب است.

به گزارش خاورستان، حجت‌الاسلام محمد مختاری روز چهارشنبه درتجمع حوزویان در مدرسه علمیه رضویه بیرجند اظهار کرد: آنچه امروز پیش آمده یک تهدید بسیار وحشتناک برای جامعه بشریت، جنایت جنگی وحشیانه و نسل‌کشی جفاکارانه است ولی اگر مردم جهان بر اثر این واقعه به تفکر و روشنگری بپردازند، این تهدید به فرصت تبدیل خواهد شد.

 

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: امیدواریم بر اثر آگاهی مردم دنیا و فشار بر دولت‌های خائن و مزدور، سیلی ایجاد شود که اسراییل غاصب را با خود ببرد.

 

مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: مسئله فلسطین کلید رمزآلود فرج است و این مسئله می‌تواند تحول ایجاد کند و سرنوشت‌ساز باشد، در قدم اول باید مردم را با تبیین، روشن کنیم تا یک عزم و خیزش جهانی رخ دهد.

 

وی در ادامه گفت: سلاح دشمنان بمب، تهدید، خشونت، تزویر و اهانت به مقدسات است چون سلاح دیگری ندارند اما ما برهان داریم و امروز باید مردم را با منطق و نصیحت بیدار و حقایق را تبیین کنیم که مردم مظلوم غزه را دریابند و به میدان بیایند.

 

حجت‌الاسلام مختاری افرود: امروز اسراییل به وحشت افتاده و نابودی خودش را می‌بیند و به خوبی می‌فهمد که محور، ایران اسلامی است لذا از ما هراس دارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: زندگی نبرد بزرگی است که در آموزه‌های دینی ما از آن به جهاد اکبر تعبیر می‌شود؛ حق و باطل و تقابل بین آنها ذاتی است اما عده‌ای هنوز درصدد هستند با آمریکا که بمب برای کشتن مردم بی گناه می‌فرستد، آشتی برقرار کنند.

 

وی تصریح کرد: باید بدانیم جبهه استکبار غول رسانه‌ای در اختیار دارد و ما باید جوانان را آگاه کنیم که غرب، نماد وحشی‌گری است و تفکر غرب تفکر جنایت و دنیاپرستی و ضد انسانی است.

 

حجت‌الاسلام مختاری گفت: استفاده از بمب های آنچنانی برای نواز غزه که مردم و کودکان بی گناه را با خاک یکسان کنند، یک خیال باطل است که بتوانند با نسل کشی و کشتار به پیروزی برسند، ۷۵ سال مردم فلسطین را کشتند اما نتیجه آن عملیات طوفان الاقصی شد.

 

وی یادآور شد: سران اسراییل خواب ندارند و همواره در هراس هستند اما خودشان این موضوع را نمی فهمند، اینها کف روی آب هستند که فقط جولان می‌دهند اما از بین می روند و آنچه می‌ماند حق است.

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: دشمنان در جنگ نرم از نظر فرهنگی و فکری شکست خوردند و احساس کردند سعادت آنها در دنیا پرستی، مقام پرستی و آدم کشی است و فکر غلطی در آنها ایجاد شده که در بیرون این طور وحشیانه عمل می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه درجات ترقی با حق شکل می‌گیرد و پلکان سقوط با باطل به وجود می‌آید گفت: باید روزهایی که سپری می کنیم با بصیرت باشد تا به درجات بالا برسیم.

 

حجت‌الاسلام مختاری اظهار کرد: نتیجه نشناختن حق از باطل چیزی است که امروز سران استکبار و صهیونیسم گرفتار آن شدند و نتیجه‌اش این همه جنایت و کشتار در دنیاست اما این جنایت ها قطعا آنها را بیشتر در منجلاب فرو می‌برد و آنچه رژیم غاصب اسراییل در ۷۵ سال انجام داده، عین ظلم و استیصال و ضعف است.

 

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در مقابله با رزمندگان فلسطین عاجز است لذا به سراغ کشتن افراد بی‌گناه و کودکان در بیمارستان رفتند که عین حیوانی‌گری و وحشی‌گری است که امیدواریم در داخل کشورها برخی غرب زده‌ها و غرب پرستان که سعی می‌کنند با آنها سازش کنند از خواب غفلت بیدار شوند.

 

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران و درایت رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای سردار سلیمانی نبود همین بلایی که سر غزه آوردند بر سر عراق و کشور ما هم می‌آوردند زیرا اینها بنده قدرت هستند لذا باید هوشیار باشیم.

کشتار مردم غزه نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از