حالت تاریک
خاورستان گزارش می دهد؛

گلایه از نشت مخزن آب روستای حاجی‌آباد القور

یکی از اهالی روستای حاجی‌آباد القور گفت: حدود یک سال است از منبع مربوط به حاجی‌آباد القور که روبروی پسوک واقع شده آب زیادی نشت می‌کند با وجود بارها پیگیری اما مشکل پابرجاست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، حسینی یکی از اهالی روستا حاجی‌آباد القور با بیان این گلایه گفت:حدود یک سال است از منبع مربوط به حاجی‌آباد القور که روبروی پسوک واقع شده آب زیادی نشت می‌کند.

به گفته وی بارها با حراست آب و فاضلاب تماس گرفتیم و بلاخره چند ماه پیش تعدادی ماشین آلات را فرستادند و باتوجه به فاصله منبع با روستا و این که از آب‌هایی که قبل از این از منبع به دلیل نشتی به سمت مزارع روستا می‌آمد و حتی این قدر زیاد بود که برخی‌‌ها این آب را برداشت می کردند خبری نبود فکر کردیم که مشکل منبع رفع شده است.

وی ادامه داد: در آخرین بازدیدی که از منبع داشتم متوجه شدم که آب و فاضلاب آن روزی که ماشین آلات را آورده چاله‌ای بزرگ جلوی منبع حفر کرده که آب مستقیم وارد این چاله و جذب زمین می‌شود و در عمل هزاران متر مکعب آب در حالی هدر می رود که مسئولان آب و فاضلاب همیشه دم از کمبود آب می زنند و برای وصل یک انشعاب سخت گیری‌های بسیاری می کنند و به دامداری‌ها که آب نمی دهند.

در پاسخ به گلایه‌ مطرح شده مسئول روابط‌عمومی آب و فاضلاب استان گفت: برای عملیات نشت گیری، چاله ایجاد شده که بعد از اتمام کار چاله پر نشده و الان هم دیگه نشتی ندارد.

حسنی افزود: با این وجود باز هم از محل بازدید خواهد شد و در صورت وجود نشتی مشکل مرتفع خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از