حالت تاریک

یک روز به‌یادماندنی با ریحانه‌های بهشتی در بیرجند

یک روز به‌یادماندنی با ریحانه‌های بهشتی در بیرجند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از موسسه خیریه رایحه رحمت خاوران بیرجند (محل نگهداری نوجوانان دختر یتیم و بدسرپرست) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام علی خوش‌رفتار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و جمعی از کارکنان آن یگان از موسسه خیریه رایحه رحمت خاوران بیرجند (محل نگهداری نوجوانان دختر یتیم و بدسرپرست) دیدار و سرکشی کردند.

در این دیدار برنامه‌های معنوی از جمله اقامه نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا، استقبال از پرچم حرم امام حسین علیه السلام، روضه‌خوانی و مداحی به مناسبت شهادت امام هادی علیه السلام اجرا شد.

https://s6.uupload.ir/files/photo_2024-01-15_08-18-51_o6x.jpg

در ادامه این برنامه‌های معنوی مسئولین موسسه ضمن ارائه گزارش از وضعیت اسکان استیجاری این ریحانه‌های بهشتی و هزینه‌های خوراک و پوشاک و تحصیل و مشکلات دیگر درخواست کمک در زمینه‌های مختلف از جمله نیروی انسانی افتخاری و مربی و پرستار و کمک مالی برای موسسه را داشتند.

کارخیر و نیکو اقدامی فرهنگی است که ریشه در آیین و رسوم ما دارد، خیرین و موسسات خیریه در گسترش این آیین مهربانی شبانه‌روز تلاش می‌کنند. این اقدامات در زمینه‌های مختلفی انجام می‌شود.

امام صادق علیه السلام می فرمایند:«هر مومنی که گرفتاری مومن دیگری را رفع نماید خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از او دور می سازد.»

خیران نیکوکار می توانند کمک‌های مالی خود را به شماره حساب ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۵۱۰۰۰ موسسه رایحه رحمت خاوران بانک توسعه تعاون واریز کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از