حالت تاریک
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی؛

۲۴ هزار‌کنتور در‌استان در اولویت تعویض قرار دارند

۲۴ هزار‌کنتور در‌استان در اولویت تعویض قرار دارند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وجود ۲۴ هزار کنتور در استان که نیاز به تعویض دارند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،مهدی دوستی در جلسه هماهنگی پروژه‌های تنش آبی خراسان جنوبی که با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد،  با تشریح پروژه‌های تنش آبی با محوریت شهر‌های بیرجند، قاین، طبس و نهبندان از وجود ۲۴ هزار کنتور در استان که نیاز به تعویض دارند خبر داد و گفت: این کنتور‌ها با عدم ثبت دقیق مصارف درآمد ابن مجموعه را تحت‌الشعاع قرار داده است.

مهدی دوستی افزود: تا پایان سال خرید ۵ هزار کنتور خراب در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی انشعابات غیرمجاز گفت: در تابستان گذشته شاهد بودیم که با شناسایی و قطع چند انشعاب غیر مجاز تنش آبی در یک مجتمع روستایی مدیریت می‌شد و امسال نیز این کار با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه بر برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های اثرگذار در این بخش قبل از شروع فصل گرما تاکید کرد.

اکبری بر برگزاری جلسات تنش آبی به صورت هفتگی و رصد و پایش پروژه‌های تنش آبی تاکید کرد و افزود: مشکلات احتمالی اجرای پروژه‌ها باید در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

 وی اجرای پروژه‌های مدیریت فشار و تعویض کنتور‌های خراب را از اولویت‌های شرکت‌های آب و فاضلاب برای جلوگیری از تنش آبی در پیک مصرف عنوان کرد و افزود: همچنین باید مباحث مدیریت مصرف آب و فرهنگ سازی در این زمینه با محوریت روابط عمومی و انجام کار‌های تبلیغاتی بیش از گذشته انجام شود.

 

منبع:صدا و سیما

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از