حالت تاریک
رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر خراسان‌جنوبی عنوان کرد:

جابجای ۴۲۱هزار مسافر در خراسان‌جنوبی با اتوبوس

جابجای ۴۲۱هزار مسافر در خراسان‌جنوبی با اتوبوس

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابه‌جایی ۴۲۱ هزار و ۱۵۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی چهار ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی،  رسول سالاری، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در  ۴ ماهه سال جاری ۴۲۱ هزار و ۱۲۸ مسافر در استان در قالب ۵۷ هزار و ۹۴۶  سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند. 

وی افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدا شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند بوده است.

رئيس اداره حمل و نقل مسافر اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است. 

سالاری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۱۲ راننده در بخش مسافر استان فعال هستند تصریح کرد: ۳۱۱ دستگاه سواری کرایه، ۱۹۵ دستگاه مینی‌بوس و ۲۸۰ دستگاه اتوبوس کار جابه‌جایی مسافران از مبدا ۱۶ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تامین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.ir اقدام کنند.

وی عنوان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از