حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

۹‌هزار میلیارد ریال از‌محل انتقال پرونده‌های مالیاتی‌خراسان‌جنوبی‌وصول شد

۹‌هزار میلیارد ریال از‌محل انتقال پرونده‌های مالیاتی‌خراسان‌جنوبی‌وصول شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون از محل پیگیری انتقال پرونده‌های مالیاتی هشت هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در استان وصول شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،جواد قناعت در شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال‌های گذشته مالیات واحدهای تولیدی و معدنی خراسان جنوبی در استان‌های دیگر هزینه می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته پرونده‌های مالیاتی منتقل و یا سهم مالیات خراسان جنوبی وصول شد.


 وی با بیان اینکه در سال جاری خراسان جنوبی هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مازاد درآمد داشته، بیان کرد: گزارش ارائه شده در حوزه اقتصادی استان جای تقدیر و تشکر دارد و نشان دهنده کار تیمی است و از این پس هم باید به صورت جهادی همه پای کار باشند.


 استاندار با تأکید بر اینکه هر موفقیتی با کار تیمی حاصل می‌شود، اظهار داشت: اقدامات انجام شده در بخش اقتصادی استان هرچند موفقیت آمیز است اما کافی نیست و همچنان نیازمند کار و تلاش و جهادی است.


 قناعت تصریح کرد: در سال جاری منطقه ویژه اقتصادی استان رتبه پنجم را در بین بیش از ۷۰ منطقه ویژه اقتصادی کشور کسب کرده که کاری مهم و ارزشمند است.


 وی با تأکید بر برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی خراسان جنوبی، بیان کرد: همه باید برای رفع مشکلات به صورت مستمر از تهران پیگیر باشیم.


 استاندار با اشاره به روند بسیار خوب رشد اقتصادی در دولت سیزدهم، گفت: با ادامه این روند تمام بدهی های دولت قبل، سال آینده به صورت کامل پرداخت خواهد شد.


 قناعت ادامه داد: با این روند رشد اقتصاد، می‌توان تورم را هم مهار کرد، هرچند در حال حاضر هم جلوی رشد آن گرفته شده‌ است.

وی با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم هیچ پول بی‌پشتوانه‌ای چاپ نشده، اظهار امیدواری کرد: با این روند در یکی دو سال آینده شاهد رشد اقتصادی خوب و کلانی در سطح کشور باشیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از