حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبرداد:

اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته‌ ازدواج

اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته‌ ازدواج

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته ازدواج در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، محمدعلی ربیعی گفت: برنامه های هفته ازدواج امسال از ۱۹ خرداد همزمان با پیوند مقدس دو زوج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته ازدواج در استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها در سراسر استان با محوریت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری ۱۳ جشن وصال در استان خبر داد و افزود: تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج در دل جشن‌های وصال انجام خواهد شد.

ربیعی ادامه داد: همچنین برنامه دورهمی مجردها با حضور مدرس کشوری با موضوع بررسی چالش‌های مجردی و جایگاه عشق و عقلانیت نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی پیش، حین و پس از ازدواج در سراسر استان همزمان با هفته ازدواج، تصریح کرد: جشنواره سرمایه‌های زندگی ویژه مادران داری چهار فرزند زیر ۲۰ سال هم در بیرجند برگزار می‌شود که تاکنون بیش از ۶۰۰ مادر در این جشنواره ثبت نام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح دومین مرکز همسان‌گزینی در بیرجند همزمان با هفته ازدواج، گفت: همچنین اولین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده هم در شهرستان سرایان افتتاح خواهد شد.

ربیعی در پایان افزود: به مناسبت هفته ازدواج خدمات مشاوره‌ای تخفیف‌دار هم به جوانان و عموم مردم از طریق ۶ مرکز ارائه می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از