حالت تاریک
همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح پست برق در بخش دیهوک

افتتاح پست برق در بخش دیهوک

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت خط انتقال و پست برق ۱۳۲ کیلو ولت بخش دیهوک شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خاورستان، این پروژه‌ها با حضور نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و با اعتبار بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که ۲ هزار و ۸۵۲ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

این ۲ پروژه شامل پست برق ۱۳۲.۲۰ کیلو ولت صنعتی دیهوک و خط ۱۳۲ کیلو ولت طبس- دیهوک به طول ۷۵ کیلومتر است که با مجموع اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان جنوبی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های طبس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کل پروژه‌های هفته دولت شهرستان طبس که افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۴۰ میلیارد ریال است.

جواد قناعت افزود: از این تعداد ۶۹ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه با اعتبار بالغ بر هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که امروز در شهرستان طبس برنامه‌ریزی شده‌است،گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه دادگستری طبس و ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک با اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

قناعت به افتتاح و بهره‌برداری از بخش دیالیز بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس با اعتبار بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه باند دوم محور طبس - دیهوک با اعتبار چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد.

وی ادامه داد: پروژه دیگر افتتاح و بهره‌برداری همزمان خط انتقال و پست برق ۱۳۲ کیلوولت دیهوک با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بود که امروز انجام گرفت.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این پروژه مطالبه و دغدغه ۱۰ ساله‌ مردم بخش دیهوک بود که سال گذشته آغاز و در هفته دولت امسال با کارهای جهادی مجموعه دولت این دغدغه و نگرانی مردم شهرستان رفع شد.

همچنین همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۲ عدد اتاق اداری جهت استقرار اجرای احکام کیفری و حقوقی در بخش دیهوک طبس به مساحت ۱۰۰ متر و با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از