حالت تاریک
بسته خبر ورزشی؛

برنامه هفته هفتم لیگ فوتسال دسته یک استان

برنامه هفته هفتم لیگ فوتسال دسته یک استان

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از برنامه هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال استان، مصاف آرتین بشرویه و افق قم و قهرمان رقابت‌های اسنوکر شوت اوت خراسان‌جنوبی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ فوتسال دسته یک استان در روز جمعه ۲۲ دی با انجام چهار بازی برگزار خواهد شد.

تیم سرداران عربخانه در سالن شهیدین قاسمی بیرجند میزبان شهرداری فردوس خواهد بود و ستارگان درمیان و پیشتاز صنعت آیسک در سالن نجابت درمیان روبروی هم قرار می‌گیرند.

مصاف دو تیم بیرجندی سپاهان و مبلمان پرنس در سالن شهیدین قاسمی و‌شرکت کک طبس و گیتی پسند بیرجند در سالن پنجم اردیبهشت طبس از دیگر دیدارهای این هفته است.

آرتین بشرویه به مصاف افق قم می رود

تیم آرتین بشرویه تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ والیبال دسته یک کشور روز جمعه ۲۲ دی ماه در هفته ۱۹ این رقابت‌ها ساعت ۱۶ میزبان افق قم خواهد بود.

آرتین بشرویه در دور رفت با نتیجه ۲ بر ۳ مقابل افق قم مغلوب شد.

قهرمان رقابت‌های اسنوکر شوت اوت خراسان‌جنوبی 

کاظم ساجد سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان گفت:پرونده اولین دوره مسابقات اسنوکر شوت اوت استان در سال ۱۴۰۲ پس از انجام ۳۲ بازی، به مسابقه نهایی رسید و در فینالی جذاب بین سیدمحسن میرحسینی و سامان آردی هر دو از شهرستان قاین برگزار شد، سامان آردی بازیکن زیر ۲۱ سال اسنوکر استان توانست با غلبه بر همشهری خود، مقام قهرمانی مسابقات را از آن خود کند و محسن میرحسینی نیز نایب قهرمان این رقابت‌ها شود.  

به گفته وی این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه مقاومت با حضور ۳۳ شرکت کننده از شهرستان‌های بیرجند ، قاین و بشرویه در قالب یک جدول تک حذفی قرعه کشی شد و برای نخستین بار در استان به صورت رسمی برگزار گردید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از