حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان‌جنوبی عنوان‌کرد؛

بسیج‌ پیشران لبیک به‌ فرمان رهبر‌انقلاب در‌مردمی‌کردن اقتصاد

بسیج‌ پیشران لبیک به‌ فرمان رهبر‌انقلاب در‌مردمی‌کردن اقتصاد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج و سپاه پیشران لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم برای جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی در دیدار فعالان و مسوولان گروه‌های جهادی بسیج خراسان جنوبی با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان با تبریک دهه کرامت و هفته بسیج سازندگی گفت: کار جهادی را نباید تنها به فعالیت در گروه‌های جهادی خلاصه کرد، وضعیت کشور کار جهادی می‌طلبد و بسیاری از مشکلات و مسائل کشور با روحیه جهادی حل می‌شود.

وی بر استفاده از همه ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و جهادگران تأکید کرد و گفت: باید در حرکت‌های جهادی افق دید را به سمت انجام مسائل کلان کشور ارتقا داد چراکه گروه های جهادی می‌توانند در تمامی عرصه‌های کلان و مهم کشور از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی تأثیرگذار و نقش‌آفرین باشند‌.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: بسیج و سپاه پیشران لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مردمی کردن اقتصاد و مشارکت دادن مردم برای جهش تولید است.

سردار مهدوی با بیان این که کار بسیج تصدی‌گری نیست، ادامه داد: کار بسیج سازندگی؛ مردمی کردن‌ اقتصاد، انسجام بخشی و تسهیلگری اشتغال و کارآمد کردن مردم در حوزه اشتغال با استفاده از ظرفیت جهادگران و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دولتی است؛ بسیج حلقه واسط بین دولت، دستگاه‌های متولی و مردم برای حل و فصل مسائل کشور است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی در عرصه آبرسانی، احداث و مرمت راه‌ها، ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و گفت: پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی اقدام بسیار مهمی است که با کمک دستگاه‌های مختلف استان برای رفع مشکلات کمبود آب در استان در حال پیگیری و اجراست.
 
 سردار مهدوی ادامه داد: همه حرکت‌های جهادی کشور در راستای بيانيه گام انقلاب اسلامی انجام می‌شود و امروز فضای حاکم بر کشور با روحیه جهادی رو به جلو در حرکت است که لازم است این روحیه را شما بسیجیان و جهادگران تقویت کنید.وی با بیان این که، انقلاب و نظام اسلامی یک نظام الهی و مردمی است، افزود: مردمی بودن نظام اسلامی ایران باعث ناکامی توطئه‌ها، ناامیدی و شکست استکبار و دشمنان از ایران اسلامی شده است و با تکیه بر توان مردم در عرصه‌های مختلف راهبردهای جمهوری اسلامی را به پیش بردیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در عرصه‌های مختلف کشور هر گاه مردم به میدان آمدند و از ظرفیت‌های مردمی و روحیه جهادی استفاده کردیم به پیروزی و پیشرفت رسیدیم و هرجا از مردم غفلت کردیم ضربه خوردیم.

سردار مهدوی بر فعال کردن شورای جهادی در استان تأکید کرد و گفت: شناسایی ظرفیت‌های مردمی، مسئله یابی موضوعات منطقه هدف، توانمند کردن مدیران دستگاه‌های اجرایی و برقراری ارتباط بین این مؤلفه‌ها در جهت حل مسائل و مشکلات؛ هنر یک جهادگر و رسالت گروه‌های جهادی است.

وی با اشاره به این که اردوهای جهادی ابعاد مختلفی از خودسازی، صرفه اقتصادی را در بردارد گفت: به دنبال فعالیت‌های مهم جهادگران در استان، نیاز شد که قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای را در خراسان جنوبی ایجاد کنیم و امروز بدنبال تجهیز این قرارگاه‌ها هستیم که این بسترها با وجود دولت مردمی سیزدهم فراهم شده است‌.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: شوراهای جهادی محلی، منطقه‌ای و مرکزی در استان فعال شود و سعی شود از ظرفیت‌های دولتی و مردمی در این شوراها استفاده شود.


سردار مهدوی به انجام حرکت‌های جهادی تخصصی در استان تأکید کرد و افزود: به واسطه روحیه جهادی و پیش برندگی جهادگران تلاش‌ها و فعالیت‌های جهادی خوب و ارزشمندی در مناطق مختلف خراسان جنوبی انجام شده است.

وی با بیان این که امروز شما جوانان جهادگر در جهان به الگو تبدیل شدید، افزود: امروز نگاه همه جوانان، مراکز علمی و آزادی‌خواهان دنیا به انقلاب اسلامی و جوانان انقلابی و جهادگر ایران است و از ایران اسلامی الگوبرداری می‌کنند؛ محور مقاومت به پشتوانه شما جوانان مومن و انقلابی شکل گرفت ‌که امروز در دنیا درخشید و قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

سردار مهدوی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال، با رهبری حکیمانه و داهیانه امامین انقلاب و پشتوانه مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی بیش از ۴۵ سال است که رو به جلو در حرکت است و به جهان و جوانان دیگر کشورها در عرصه‌های مختلف الگو و طرح ارائه می‌دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از