حالت تاریک
ششهردار بیرجند خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۶۶ میلیارد پروژه شهری در بیرجند

بهره‌برداری از ۱۶۶ میلیارد پروژه شهری در بیرجند

شهردار بیرجند گفت: هفته دولت ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان در سطح شهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش خاورستان، مهدی بهترین روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:  پل شهید فایده با ۳۲۰ مترمربع مساحت و ۲۸ میلیارد ریال اعتبار و میدان شهید فایده با هزار و ۴۰۰ مترمربع مساحت و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از جمله این پروژه‌هاست.

شهردار بیرجند از آغاز عملیات اجرایی پروژه سرمایه‌گذاری احداث ۸۴ واحد مسکونی در شهر بیرجند برای نخستین بار خبر داد و افزود: این واحدها در خیابان ظفر با مشارکت بخش خصوصی با پیش‌بینی گردش مالی ۳۰۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی با اشاره به تملک ۱۱۰۰ مترمربع اراضی میدان ابوذر، بیان کرد: این اراضی از ۳۵ سال پیش مصوبه کارگروه شورای شهر را داشت که اکنون محقق شده است.

بهترین با بیان اینکه تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی بسیار ضعیف است، گفت: در هفته دولت تجهیزات آتش نشانی بیرجند با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که تا حدودی ضریب ایمنی را افزایش خواهد داد.

 وی با اشاره به آسفالت ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر بیرجند در ۲۰ ماه گذشته، تصریح کرد: توسعه ناوگان درون شهری با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، تملک و تخریب املاک میدان ابوذر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، پروژه باغ شهرداری و میدان اجتماعات با وسعت ۱۱۰ هزار مترمربع و اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و تملک ۱۲ قطعه زمین در حاشیه فرهنگسرای شهر به مساحت ۹۶۰ مترمربع و اعتبار ۳۵ میلیارد تومان از دیگر اقدامات است.

 شهردار بیرجند، افزود: اعتبارات شهرداری در این مدت از ۲۶۵ میلیارد تومان اکنون به ۷۳۱ میلیارد تومان افزایش یافته که ۵۴ درصد این اعتبار به‌ حوزه عمرانی اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از