حالت تاریک
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی:

۱۰هزار و ۱۲۲فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی ایجاد شد

۱۰هزار و ۱۲۲فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی ایجاد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: تعهد اشتغال امسال استان ۱۰ هزار و ۶۵۹ فرصت شغلی بوده که تاکنون ۱۰ هزار و ۱۲۲ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جواد اشرفی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: فرایند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان از ابتدای مردادماه امسال آغاز شده است و تاکنون حدود ۶۰ درصد این منابع تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در ادامه عملکرد مجموعه بانکی استان در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات حوزه مشاغل خانگی استان تا پایان سال جاری به صورت کامل جذب شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ میلیارد تومان اعتبار شناور ملی در حوزه مشاغل خانگی برای استان تعیین شده است، افزود: میزان تعهد اشتغال امسال خراسان جنوبی ۱۰ هزار و ۶۵۹ فرصت شغلی بوده که تاکنون ۱۰ هزار و ۱۲۲ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده است.

اشرفی در ادامه از تحقق ۹۵ درصدی تعهد اشتغال استان از ابتدای سال جاری خبر داد و عنوان کرد: این استان به لحاظ ثبت اشتغال در سامانه رصد تا کنون رتبه هفتم کشوری را کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ایجاد بازارچه‌های دائمی برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی در استان در دستور کار است که در این زمینه از طرف کمیته امداد، بنیاد برکت، بنیاد علوی و بسیج اعلام آمادگی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از