حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه:

خدمت‌در بسیج با محور‌بصیرت و اطاعت‌از ولایت است

خدمت‌در بسیج با محور‌بصیرت و اطاعت‌از ولایت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با بیان اینکه خدمت باید با محور بصیرت و اطاعت از ولایت است، گفت: خدمت شایسته به امت اسلامی، بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان‌پذیر نیست.

سرهنگ پاسدار محمدرضا آوازی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با بیان اینکه تشكيل بسيج  به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ايران در آغاز طلوع انقلاب در پنجم آذر سال ۱۳۵۸يقيناً از بركات و الطاف جليه خداوند تعالی بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزانی شد.

وی در ادامه اخلاص، بصیرت و عمل بهنگام بسیج را از ویژگی‌های اصلی این شجره طیبه دانست که بارها از لسان امامین انقلاب نیز عنوان و برجسته شده است.

آوازی بیان کرد: در واقع وظیفه بسیج به معنای واقعی کلمه «خدمت» و هدف آن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و خدمت در بسیج، خدمت در راه حق و مظاهر حق و پیکار علیه ظلم و اربابان ظلم و استکبار است البته این خدمت باید با محور بصیرت و اطاعت از ولایت انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه ادامه داد: خدمت شایسته به امت اسلامی، بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان‌پذیر نیست.

نقش روشنگری و بصیرت‌افزایی بسیج در جامعه

وی در خصوص کارآمدی الگوی بسیج و نقش‌آفرینی آن در تحکیم اعتقاد و علاقه ملت ایران و بسیاری از نقاط جهان به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب افزود: بسیجی بودن به این معناست که هر جا و هر زمان ولایت‌فقیه تشخیص داد که گرهی در کار مردم است و باید گره‌گشایی شود در همان زمان و مکان، بسیج به نقش‌آفرینی و خدمت بپردازد.

آوازی با اشاره به اینکه نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت‌افزایی در همه عرصه‌ها است، گفت: بسیج و بسیجی واقعی کسی است که در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی با توجه به رهنمودهای امامین انقلاب و احساس تکلیف اانقلابی ایفای نقش کند و در جامعه نویدبخش پیشرفت و امیدآفرینی برای مردم و جامعه باشد.

بسیج ثابت کرد، هیچ بن‌بستی ندارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه تأکید کرد: تفکر بسیجی از آغاز بنا شدن این نهاد ارزشی در برهه‌ها و چالش‌های اساسی کشور دایه‌دار خدمت بی‌منت و امیدآفرینی با حل مشکلات بوده است و ثابت کرده است که هیچ بن‌بستی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جز برای نجات مردم مظلوم جهان شکل نگرفت و امام خمینی(ره) نیز فرمودند ما شریک غم مظلومان جهان هستیم، افزود: امروز سخنان امام در دست و زبان مردم آزادی‌خواه جهان است و صدور تفکر انقلاب در جهان  نشان داده است که معماری بزرگ و الهی با پایه‌گذاری انقلاب و رهبری فرزانه و حکیم با تعیین نقشه راهی جامع توانسته است بسیج عمومی جهانی را علیه ظلم و جور جهانی  پایه‌ریزی نماید و جنبش‌ها و الگوگیری از امامین انقلاب بر هیچ فرد منصفی در جهان پوشیده نیست.

آوازی بیان کرد: ما باور داریم پرچم مقاومتی که به دست امام خمینی(ره) برافراشته شد و به دست مقام معظم رهبری رسید به امام زمان (عج) سپرده خواهد شد و در قدس که قبله اول مسلمانان است به اهتزاز در خواهد آمد.

اجرای۱۶۲برنامه‌ به مناسبت هفته بسیج در سربیشه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در ادامه از اجرای۱۶۲برنامه‌ به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش جهادی جهادگران فاطمی و نذر ظهور حضرت حجت(عج)، میزهای خدمت در نقاط مورد نیاز مردم توسط ادارات و جهاد خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

وی در پایان همایش‌های اقشار مختلف بسیج در جهت هم‌افزایی و به نمایش اقتدار  بسیجیان، عطرافشانی گلزارهای شهدا و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان، برپایی مراسم یادواره شهدا در مساجد و محلات، یادواره‌های آبروی محله، یادواره‌های خانگی شهدا، برنامه‌های ورزشی و لیگ‌هایی به نام و یاد شهدای بسیجی و همایش پیاده‌روی و کوه‌گشت‌های خانوادگی، راه‌اندازی پویش‌های کتابخوانی و کمپین‌های طرح‌ریزی تبلیغی جریان‌ساز در سایت‌ها و کانال‌های پربیننده در فضای مجازی سطح شهرستان سربیشه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از