حالت تاریک
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان‌کرد:

خدمت‌رسانی ۶۰ جهادگر استان به زائران اربعین

خدمت‌رسانی ۶۰ جهادگر استان به زائران اربعین

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: جهادگران قرارگاه‌های جهادی ثامن الحجج و شهید محمد خراسانی در قالب موکب شهدای جهادگر استان به بیش از دو هزار زائر خدمت رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، مهدی هنری در جمع خبرنگاران گفت: ۶۰ جهادگر خراسان جنوبی از ۲۱ مرداد تا سوم شهریورماه در کشور عراق به زائران پیاده روی اربعین خدمات رسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه جهادگران قرارگاه‌های ثامن الحجج از بیرجند و شهید محمد خراسانی از سرایان در قالب موکب شهدای جهادگر خراسان جنوبی در مسیر طریق العلما؛ عمود ۲۶۳ مستقر بود، افزود: روزانه برای بیش از ۳ هزار نفر زائر خدمات پذیرایی، اسکان، پخت نان و بهداشتی درمانی انجام شده است.

هنری از حضور پزشک و پرستار در موکب قرارگاه جهادی و خدمات‌رسانی به زائران خبر داد و گفت: حضور پزشک همراه قرارگاه جهادی در زمینه مشاوره و درمان زائران بسیار مؤثر بوده و رضایت و کیفیت خدمات رسانی موکب قرارگاه جهادی را بالا برده است.

وی اظهار کرد: همچنین برپایی نماز جماعت در سه وعده، بیان احکام، جهاد تبیین و برگزاری زیارات، دعاها و مداحی از دیگر برنامه‌های موکب جهادی شهدای جهادگر بود.

انتهای خبر 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از