حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:

آمادگی خراسان‌جنوبی برای خلق حماسه حضور

آمادگی خراسان‌جنوبی برای خلق حماسه حضور

استاندار خراسان جنوبی گفت: با شهادت آیت الله رئیسی ما شاهد برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری هستیم، امروز خراسان جنوبی برای خلق یک حماسه دیگر آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» جواد قناعت امروز جمعه در جریان رای‌دهی در شعبه ابوذر بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت در ذات جمهوری اسلامی بوده و از اول انقلاب هر سال در انتخابات نظام و حاکمیت خود را در معرض رفراندوم قرار می‌دهیم.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم کشوری ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلابش، انتخابات برگزار کند و یا هر سال خود را در معرض رفراندوم قرار دهد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت و حضور مردم در ذات جمهوری اسلامی است، ادامه داد: با شهادت آیت الله رئیسی ما شاهد برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری هستیم، امروز کشور و استان خراسان جنوبی برای خلق یک حماسه دیگر آماده است.

قناعت بیان کرد: خراسان جنوبی‌ها در تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهیدشان حماسه بزرگی خلق کردند.

وی گفت: درصد مشارکت و حضور مردم در این مراسم بسیار بالا بود و استان‌های دیگر را مورد توجه قرار داد، امیدواریم امروز هم شاهد مشارکت بالای مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور در انتخابات تکمیل‌کننده تشییع باشکوه پیکر آیت الله رئیسی است، افزود: در سطح کشور و به ویژه استان خراسان جنوبی شاهد مشارکت بالای مردم در صندوق‌های رای خواهیم بود. 

قناعت از آمادگی کامل استان و ملزومات برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۷۷۲ شعبه در استان برای جمع‌آوری آراء مردم مستقر شده است.

وی یادآور شد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه گذشته (انتخابات مجلس) درصد مشارکت مردم استان بالا و رتبه دوم کشوری را با اختلاف یک درصد با استان اول کسب کردیم.

انتهای خبر/۱۰

 

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تفاوت انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با پنج مدرک هویتی می توانستند رای دهند اما در این انتخابات مردم تنها با کارت ملی و یا شناسنامه می توانند رای خود را به صندوق های رای بیندازند.

 

 

قناعت افزود: تعرفه ها، ملزومات و امکانات انتخابات باشکوه تامین شده و تعرفه های بیشتر بر اساس درخواست فرمانداری ها توزیع خواهد و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

 

 

وی در پایان از مردم خواست با حضور در پای صندوق های رای یک بار دیگر سهم خود را برای عزت ایران ادا کرده و حماسه دیگری خلق کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از