حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

خلاء انجام کارهای تشکیلاتی در خراسان جنوبی

خلاء انجام کارهای تشکیلاتی در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در انجام برخی از برنامه‌های فرهنگی، نیازمند کار تشکیلاتی در سطح استان خراسان جنوبی با پای کار آمدن‌ همه دستگاه‌های اجرایی هستیم که خلاء این مهم در استان دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،علی فرخنده صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: اصلاحیه‌های لازم نقشه مهندسی فرهنگی استان خراسان جنوبی انجام و به زودی به زیرچاپ می‌رود تا برای رونمایی آماده شود.

وی با اشاره به حضور کمرنگ برخی از اعضای شهرستان‌ها در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها، خواستار ارائه پاسخ از سوی مدیران کل دستگاه‌های استان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی درخصوص پیوست فرهنگی پارک‌های استان، پیوست فرهنگی ماه مبارک رمضان و المان‌های شهرهای استان افزود: پیشنهاد می‌شود جلسه ویژه‌ای از شورای فرهنگ عمومی استان به تبلیغات محیطی و پاسداشت زبان فارسی اختصاص یابد.

وی به تشکیل کارگروه معماری ایرانی اسلامی ذیل شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: در انجام برخی از برنامه‌های فرهنگی، نیازمند کار تشکیلاتی در سطح استان خراسان جنوبی با پای کار آمدن‌ همه دستگاه‌های اجرایی هستیم چرا که خلاء این زنجیره در استان حس می‌شود.

فرخنده به طرح تدوین بررسی اندیشه تمدنی حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرد و با بیان این‌که سه مرحله از این طرح اجرا شده است، گفت: گام چهارم و پنجم امسال اجرا می‌شود.

وی شعار محوری استان خراسان جنوبی خراسان جنوبی دیار علم و ایمان را پیشنهاد کرد و افزود: زیرکوه، سرایان، فردوس، قاین و نهبندان در رتبه‌های اول تا سوم از نظر تعداد جلسات قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تبیین ضرورت زیست عفیفانه به همراه پاسخ به شبهات با تمرکز بر جوانان و نوجوانان توسط دستگاه‌های اجرایی، تقویت فرهنگ مشارکت همگانی در تذکر لسانی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر، انجام تبلیغات محیطی در راستای ترویج زیست عفیفانه توسط شهرداری ها، تولید محتوای رسانه ای در راستای خنثی سازی عملیات روانی دشمنان در بستر فضای مجازی، تأکید و نظارت مستمر را از جمله پیشنهادات هیأت اندیشه ورز در راستای الزامات فرهنگی طرح نور عنوان کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از