حالت تاریک

دستگیری ۱۴۷معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در خراسان‌جنوبی

دستگیری ۱۴۷معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: با اجرای مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر ۱۴۷ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سرهنگ علیرضا فولادی روز دوشنبه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستانهای تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌ خیز اجرایی کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در بازرسی پاتوق های شناسایی شده مقدار ۲۶۷ کیلو و ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد همچنین ۱۴۷ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان و تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از