حالت تاریک
در بیانیه بسیج‌مهندسین عمران و معماری مطرح شد؛

دست در دست هم حماسه‌ای دیگر بیافرینیم

دست در دست هم حماسه‌ای دیگر بیافرینیم

در بیانیه دعوت بسیج سازمان مهندسین عمران و معماری استان خراسان جنوبی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آمده است: دست در دست هم حماسه‌ای دیگر بیافرینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، در متن بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خراسان جنوبی  برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آمده است: 

در سایه تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه) معمار کبیر انقلاب اسلامی و اعتماد ایشان به ملت انقلابی ایران، همه ارکان نظام بر پایه مشارکت مردم و ساز و کار انتخاباتی شکل گرفت. ایشان تاکید داشتند که «شرکت در انتخابات وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی». واضح و مبرهن است آنچه می‌تواند ضامن امنیت، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی باشد مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود است.

اهمیت شرکت در انتخابات به گونه‌ای است که رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در فرمایشات اخیر خود فرمودند: «ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی و هرکسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ‌کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند». لذا حضور گسترده و همگانی مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام و شهدا، باعث یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی نمودن خیال‌پردازی‌های شوم آنان می‌گردد.

به همین سبب با نزدیک شدن به ایام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه  ۱۱ اسفندماه  ۱۴۰۲، جامعه بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان جنوبی از آحاد ملت همیشه در صحنه ایران خصوصا مردم شریف استان خراسان جنوبی و مهندسین گرانقدر دعوت به عمل می‌آورد تا دست در دست هم حماسه‌ای دیگر بیافرینیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از