حالت تاریک
جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

انقلاب اسلامی تضعیف شدنی نیست

انقلاب اسلامی تضعیف شدنی نیست

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تأکید بر اینکه انقلاب تضعیف شدنی نیست گفت: انقلاب اسلامی در امتداد حرکت پیغمبر برای رسیدن به مقام انسان و کمال و رسیدن به مقام شامخ انسانیت بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام علی شیرازی امروز یکشنبه در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند اظهار کرد: همه پیامبران و ائمه اطهار(ع) آمدند تا انسان را دعوت به دین و حقیقت کنند و تحولی که امام راحل عظیم الشان در این ملت به وجود آورد در واقع استمرار حرکت انبیا و اولیای الهی بود.

وی با بیان اینکه هنر امام خمینی(ره) این بود که مردم ایران را وصل به خدا و اسلام را زنده کرد، افزود: انقلاب اسلامی در امتداد حرکت پیغمبر برای رسیدن به مقام انسان و کمال و رسیدن به مقام شامخ انسانیت بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امام راحل این حرکت را در جهان پایه‌ریزی کرد، گفت: امروز روحیه ایمان، صبر و مقاومت در جهان و جای جای کشورهای اسلامی نمایان است و مردم دنیا به سمت تعالی و دین حرکت می‌کنند.

شیرازی ادامه داد: هدف ملت ایران از انقلاب این بود که اسلام عزت پیدا کند و امام خمینی(ره) پرچم احیای اسلام ناب محمدی را برافراشت.

وی بیان کرد: ملت ایران در تمام این سالها در مقابل جنگ تحمیلی، فرهنگی و ترکیبی و شناختی دشمن همچون کوه ایستاده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطرنشان کرد امروز شور عظیم ملت ایران را راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور ببینید و این حضور باشعور را در بیرجند هم دیدیم و این یعنی شکست توطئه‌های دشمن چون دل ملت ایران وصل به خداست.

شیرازی با تأکید بر اینکه امام راحل مردم  و قدرت آنان را باور داشت و تاسیس نظام اسلامی بر پایه مردم هنر امام راحل بود، عنوان کرد: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم ملت ایران و جبهه مقاومت هدف امام خمینی(ره) را تحقق بخشید و بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حادثه عظیم غزه امروز پایه‌های رژیم صهیونیستی را سست‌تر و آن را نابود خواهد کرد، تأکید کرد: همان قدرت انصارالله و حزب الله لبنان و حماس برای شکست اسرائیل کافی است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران بسی فراتر از این است که اعلام شده است اما امروز همان قدرت‌ها جبهه مقاومت تمام اسرائیل را با خاک یکسان خواهند کرد.

شیرازی ادامه داد: امروز نیازی به قدرت نمایی نظامی ایران نیست و اگر روزی جمهوری اسلامی ایران اراده کند و وارد نبرد نظامی مستقیم با اسرائیل شود دوام رژیم صهیونیستی به ۲۴ ساعت نخواهد کشید.

وی با بیان اینکه آمریکا در نظم جهانی آینده نقشی نخواهد داشت و ایران نقش تاثیرگذار دارد، گفت: امروز همان کشورهایی که مدعی قدرت دنیا هستند دست نیاز به سوی ایران دراز می‌کنند که نشان‌دهند توانمندی نیروهای نظامی و وزارت دفاع است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه تأکید کرد: ملتی مقام و صبور و با ایمانی که از شهادت نمی‌ترسد و آغوش برای شهادت باز می‌کنند هیچ قدرتی چه آمریکا و اسرائیل و طاغوت‌های اروپایی قادر به شکستن انقلاب این ملت نیست.

شیرازی با اشاره به اینکه همه ما چون فرمانده خود آرزوی شهادت داریم و هرگز راه خود را از راه ولایت جدا نمی‌کنیم، بیان کرد: تا این روحیه در بین ملت ایران و جوانان ما وجود دارد هیچ دشمنی قادر به تضعیف و شکستن انقلاب اسلامی نیست.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران هرسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در صحنه است، افزود: ملت ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در روز ۱۱ اسفند در انتخابات بار دیگر نقشه و توطئه‌های دشمن را نقشه بر آب خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از