حالت تاریک
سرنوشت منطقه را جنگ‌نرم تعیین خواهد کرد
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

سرنوشت منطقه را جنگ‌نرم تعیین خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سرنوشت جنگ سخت منطقه را جنگ نرم تعیین خواهد کرد، گفت: تبیین چهره واقعی صهیونیست‌ها نیاز به طرحی هنرمندانه و کارشناسی شده دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان با موضوع وقف گفت: امروز جبهه‌های کفر و ایمان با هم دست به گریبان شده‌اند و در جنگ سخت مقاومت بی‌بدیل چه از ناحیه نیروهای مدافع حق و مردم در پایداری و تحمل انواع مشکلات دیده می‌شود.

وی افزود: اما این جنگ با همه اهمیتش که در تاریخ فوق العاده است سرنوشت آن را جنگ نرم تعیین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باطل به تنهایی هرگز در مقابل حق دوام نمی آورد و  وقتی که باطل با نفاق همراه می‌شود تردید ایجاد کرده و نیروها را زمین‌گیر می‌کند.

عبادی با بیان اینکه استعمار تابع دلیل و قانون نیست و بر اساس دروغ و سو استفاده از واژه‌ها کار خود را پیش می‌برد، عنوان کرد: حکومت مردم بر مردم یا همان دموکراسی غربی در نهایت کار را به جایی رسانده که فردی چون «بایدن» برای هشت میلیارد نفر انسان روی کره زمین تعیین تکلیف می‌کند.

وی متذکر شد:  حتی در مجمع عمومی سازمان ملل که کشورهای مختلف اظهارنظر می‌کنند؛ حرف حرف «بایدن» است، آیا نمی‌شود با شیوه ای درست اینها را تبیین کرد؟

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز جهان تشنه شنیدن حقیقت است، گفت: جوانان کشورهای غربی از لیبرال دموکراسی بیزار هستند و با روشن شدن حقیقت ندای مخالفت سر می‌دهند.

عبادی با تأکید بر اینکه  در حالی که مکتب اسلام پربار، قانع‌کننده و مستدل بوده ولی تبیین آن کار ویژه‌ای می‌طلبد، افزود: باید حقیقت فساد و جنایت استکبار جهانی را برای جوانان تبیین و روشن کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سرنوشت جنگ سخت منطقه را جنگ نرم تعیین خواهد کرد، ادامه داد: تبیین چهره واقعی صهیونیست‌ها نیاز به طرحی هنرمندانه و کارشناسی شده دارد.

وی بیان کرد: مستکبران صهیونیست برابر شیوه ننگین خود با زور و فریب وقتی که علیه نیروهای مقاومت نتوانستند کاری کنند با موشک به کودکان شیرخوار، بیمارستان‌ها و حافظان صلح بین‌المللی حمله کردند و خواستند دنیا را از خود بترسانند اما شکست آنها رقم خورده است.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از