حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت بیرجند:

شهادت آیت‌الله رئیسی ملت‌های آزاده را عزادار کرد

شهادت آیت‌الله رئیسی ملت‌های آزاده را عزادار کرد

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی، ملت‌های آزاده جهان را عزادار کرد، گفت: هر مسئولی که خدمتگزار و مردمی باشد همه قلب‌ها به سوی او متمایل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت شامگاه شنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه اهل تسنن بیرجند و جمعی از مسئولان استانی در محل مسجد النبی(ص) بیرجند برگزار شد.

امام جمعه اهل سنت بیرجند در این مراسم گفت: دنیا محل حوادث تلخ و شیرین است و یکی از تلخ‌ترین حوادث ایران از دست دادن آیت الله رئیسی است.

 مولوی غلامحیدر فاروقی ادامه داد: فقدان و شهادت برخی عزیزان آنقدر بزرگ است که یک ملت را داغدار و سوگ‌دار می‌کند.

وی افزود: حادثه شهدای خدمت آنچنان سنگین است که مردم تحمل فقدان آن‌ها را ندارند، اما ما با چشم خود دیدیم که تشییع جنازه رئیسی شهید همه جهانیان را شگفت‌زده و عزادار کرده است.

وی بیان کرد: هر مسئولی که خدمتگزار و مردمی باشد همه قلب‌ها به سوی او متمایل می‌شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه دنیا محل آزمایش و گذر است، افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید ما همه انسان‌ها را با ضررهای مادی و معنوی، عدم امنیت و کمبودها آزمایش می کنیم، آن‌هایی که بتوانند در مصیب‌ها صبر و شکیبایی داشته باشند، خداوند اجر و پاداش خوب و بدون حساب و کتاب به آن‌ها می‌دهد.

مولوی فاروقی گفت: مرگ حق است و احدی نمی‌داند تا چه زمانی حیات دارد، پس نباید فکر کنیم سال‌ها زنده خواهیم بود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در جمع اهل تسنن بیرجند گفت: ۹٠ کشور دنیا شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفتند و برخی کشورها هم عزای عمومی اعلام کردند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی افزود: در عرصه سیاست نیاز به جهاد سیاسی داریم چراکه جهان اسلام از نداشتن رهبری واحد رنج می‌برد، امروز به برکت جمهوری اسلامی و انسان های مجاهد مانند آیت الله رئیسی، انقلاب یک الگو شده است.

نوفرستی با اشاره به شجاعت و صلابت آیت الله رئیسی شهید، گفت: آیت الله رئیسی در سازمان ملل عکس شهید سلیمانی را به دست می‌گیرد و پیام اسلام را می‌رساند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی صاحب دارد اگر آیت الله رئیسی عالم مجاهد، با اخلاص و مردمی از ما گرفته شد، ولایت هست و نباید نگران بود.

انتهای خبر/10

شهادت آیت‌الله رئیسی ملت‌های آزاده را عزادار کرد
شهادت آیت‌الله رئیسی ملت‌های آزاده را عزادار کرد
شهادت آیت‌الله رئیسی ملت‌های آزاده را عزادار کرد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از