حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت بهمن آباد زیرکوه عنوان‌کرد:

شهادت هنیه نشان از بزدلی و ترس رژیم‌صهیونیستی

شهادت هنیه نشان از بزدلی و ترس رژیم‌صهیونیستی

امام جمعه اهل سنت بهمن آباد زیرکوه گفت:

مولوی عبدالبصیر بخشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به اقدام تروریستی اخیر و به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، اظهارکرد: شهادت دکتر اسماعی هنیه رئیس دفتر جنبش حماس را به ملت شریف فلسطین، مسلمانان جهان و ملت ایران تبریک و تسلیت می‌گویم، تبریک از این جهت که بزرگترین آرزوی هر مسلمانی نائل شدن به مقام شهادت و قرب الهی است و تاسف از این جهت که جریان مقاومت شخصیت بزرگی را از دست داد.
وی افزود: شهادت دکتر اسماعیل هنیه که مهمان جمهوری اسلامی بود، باعث تاسف و تالم شد و جهان اسلام را داغدار کرد چرا که یکی از نیرو‌های مقاومت اسلامی و رئیس دفتر جنبش حماس؛ با پشتوانه قوی مبارزه با اسرائیل و رژیم صهیونیستی را از دست دادیم که این یک ضایعه بزرگ بر پیکره اسلام بود.
امام جمعه اهل سنت بهمن آباد زیرکوه بیان کرد: این ضایعه همه ما را داغدار و عزادار کرد و امیدواریم که خداوند این شهید را در جوار رحمت‌های بی‌کرانش جای داده و ما را هم جزو پیروان راه این بزرگواران قرار دهد.
بخشی با بیان اینکه بنده این جنایت بزرگ از سوی رژیم صهیونیستی و حامیان او را به‌شدت محکوم می‌کنم، تصریح کرد: این اقدام جنایتکارانه ناشی از بزدلی و ترس رژیم صهیونیستی و نشان‌دهنده این است که این رژیم چون به اهداف خودش نرسیده دست به چنین جنایت‌هایی می‌زند.
وی ضمن تاکید بر پاسخ محکم و قطعی نسبت به این جنایت، اظهار کرد: وظیفه هر مسلمانی است که بیشتر به اهداف مقاومت اسلامی بی‌اندیشد. همه مسلمانان باید با قاطعیت بیشتر رهرو راه شهید هنیه باشند و با پشتوانه قوی‌تر راه او را ادامه دهند.

انتهای پیام/٧ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از