حالت تاریک
معاون توسعه مدیریت استانداری خراسان جنوبی:

شهیدجمهور‌ نگاه و رویکردی جز‌خدمت به مردم نداشت

شهیدجمهور‌ نگاه و رویکردی جز‌خدمت به مردم نداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: شهید رئیسی در تمامی دوران خدمتی خود جز خدمت به مردم، نگاه و رویکرد دیگری نداشت.

به گزارش پایگاه خبری نحلیلی«خاورستان»، ناصر ناصری شب گذشته در مراسم‌ گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و قوه قضائیه، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم بهشتی و رئیسی گفت: شهید رئیسی در تمامی دوران خدمتی خود جز خدمت به مردم نگاه و رویکرد دیگری نداشت.

 وی با بیان اینکه شهید جمهور در آستان قدس، قوه قضائیه و ریاست جمهوری منشأ خیرات زیادی برای مردم، انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: خستگی‌ ناپذیری، شب و روز نشناختن برای خدمت به مردم، ولایی بودن، مردمی بودن و ... از صفات برجسته وی بود.

 معاون استاندار با اشاره به خدمات ماندگار شهید جمهور در استان و شهرستان سربیشه ادامه داد: با پیگیری و دستور ویژه آیت‌الله رئیسی ابرپروژه بر زمین مانده راه آهن کلید خورد و هم‌ اکنون با میلیاردها تومان اعتبار با جدیدیت در حال اجرا می باشد.

 ناصری از پروژه گازرسانی دشتک زابل به نهبندان و برطرف شدن مشکل کمبود گاز در استان به عنوان یکی دیگر از خدمات ارزشمند و ماندگار دولت سیزدهم یادکرد و گفت: ابرپروژه آبرسانی از دریای عمان با دستور ویژه آیت‌الله رئیسی آغاز و هم‌ اکنون با قوت انجام می‌شود.  وی از تمامی هموطنان خواست که در انتخابات ۸ تیر حضور حداکثری داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از